IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Je eigen ? Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 14:21 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik heb een disscusie met VOICE OF TUNDER en volgens haar bestaat dit " je eigen " maar het bestaat toch niet !? het is toch " JEZELF "


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-04-2002 14:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

In Vlaanderen is dit iig dialect.. Of het echt Algemeen Nederlands is zou ik niet weten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 19-04-2002 14:23 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

he robin, het staat in het woorden boek.
waarom wil je me niet geloven
hmmz straks zit ik toch fout


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-04-2002 14:24 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Je eigen is bezittelijk...je eigen huis bijvoorbeeld.....een ander gebruik van je eigen is foutief....dan wordt meestal 'jezelf' bedoeld.


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-04-2002 14:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Eignelijk zeggen wij 'uw eigen' ipv 'je eigen'... Om de discussie nog wat te bemoeilijken..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 19-04-2002 14:26 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

maar het ging er om dat het bestaat
dus het bestaat wel


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 14:27 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

nee! het is niet " ik heb me eigen hond verkocht " maar " ik heb me hond verkocht "


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 14:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja het bestaat wel. Maar 'kijk naar je eigen' is dus wel fout.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 14:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 14:27 schreef Heosphoros het volgende:
nee! het is niet " ik heb me eigen hond verkocht " maar " ik heb me hond verkocht "

Het is MIJN hond. En je kunt best zeggen 'ik heb mijn eigen priester verkocht'. Dat is bijvoorbeeld als je meerdere priesters verkoopt, eentje van Rajackar, eentje van Azagthoth (weet ik veel, je bent tussenpersoon), en nu verkoop je dan ook je eigen priester, en bij het eten vraagt je moeder aan je 'en wat heb jij vandaag gedaan?' en dan zeg jij 'Ik heb vandaag MIJN EIGEN priester verkocht'. Keurig Nederlands.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 19-04-2002 14:29 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ee maar het bestaat wel

na na
mischien zat ik wel fout van je eigen, maar het bestaat wel


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-04-2002 14:30 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

bestaat wel, zoals jouw kaas, en je eigen kaas.
maar zoiets als kijk naar je eigen, is WEL fout.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 19-04-2002 14:30 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

maar van wie is die hond nou?



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 14:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 14:29 schreef Dwaallicht het volgende:
'ik heb mijn eigen priester verkocht'. ...'Ik heb vandaag MIJN EIGEN priester verkocht'.

ROFL


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 19-04-2002 14:34 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 14:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Het is MIJN hond. En je kunt best zeggen 'ik heb mijn eigen priester verkocht'. Dat is bijvoorbeeld als je meerdere priesters verkoopt, eentje van Rajackar, eentje van Azagthoth (weet ik veel, je bent tussenpersoon), en nu verkoop je dan ook je eigen priester, en bij het eten vraagt je moeder aan je 'en wat heb jij vandaag gedaan?' en dan zeg jij 'Ik heb vandaag MIJN EIGEN priester verkocht'. Keurig Nederlands.


Idd zo hoort het. Maar het verkopen van priesters, hmmm hou je je daar wel vaker mee bezig?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 14:37 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

3 priesters voor de prijs van 2!! kom ze halen mensen !!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 14:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 14:37 schreef Heosphoros het volgende:
3 priesters voor de prijs van 2!! kom ze halen mensen !!

"And that's not all!! if you dial the number on your screen right now we'll even throw in an original Saint John's version of the holy bible so your priest can read to you. And they make great pets for the kids..."


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-04-2002 14:44 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ook voor ocassions!!
in en verkoop!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-04-2002 14:50 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

And if that's not all ... we also give you the CD 'Songs of whorship part IV' for free.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2002 14:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 14:50 schreef Paul het volgende:
...Songs of whorship...

Subtiel...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2002 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jo panda, gewoon interesse , wat voor opleiding doe jij, heb je gedaan?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 14:56 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik die vbo\/mavo, Maar door een administratie fout van de school zit ik nu in een IVBO klas en ook nog de 3de terwijl ik naar de 4de zal gaan

Alleen dat is een super lang verhaal hoe dat allemaal gegaan is maar ik doe dus " VBO MAVO"

(waarom wil je het dan weten ?)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2002 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon ..
Nevermind


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 15:00 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 14:50 schreef Paul het volgende:
And if that's not all ... we also give you the CD 'Songs of whorship part IV' for free.


Celebrate jezus CELEBRATE




Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-04-2002 15:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

ehmm....on topic!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-04-2002 15:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

t is niet je eigen, maar jouw eigen


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2002 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is je eigen mening ...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen