|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een belgische death metal band, zaterdag gezien in de frontline. Zijn nu op tour met Vader en consorten. Een hele goeie band voor meer info www.prejudice.be Let´s bring back the METAL |
|
bwaaaaaah neen rocksterren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
In eindhoven stonden ze ook op den bill, alleen ze speelden gewoon niet... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:och kleien anekdote dan 'k zat in de jury van eenMetalcontest, deed Prejudice ook aan mee, nou kwamen die mannen uit het HC milieu vroeger en dus had ik al iets van 'gvd' en toen kwamen ze met Death metal over de brug (dat wist ik wel van te voor hoor). Maar geod klinken ze niet, en dan had je die zanger moeten zien. Die kwam zo naar ons tafeltje gevlogen van het podium om daar wat te staan stunten en al gruntend kont te likken en zo meer van die domme dingen te doenmet zn micro en de lui op het podium stonden er ook echt bij vol attitude (wel een kunst want er was weinig plaats). Dus voor mij hoefde het niet meer. [OT]Hun komt u nr Ede? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: triest inderdaad! ot: ik ga naar eindhoven |
|
quote:Je moest er zijn in feite om de ware 'triestheid' te beleven haha, maar toch. Goed eindhoven staat voorlopig ook op mn kalender Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
De Belgische VADER!!!!!!! |
|
De muzikanten van Prejudice zullen (qua technische bekwaamheid), me dunkt, waarschijnlijk altijd veeel beter blijven dan de meesten op dit forum... Ik heb ze reeds verschillende keren gezien in de Frontline (bestaat dat nog?) en het is volgens mij, samen met Dust, de beste Belgische tech. death metal band die ik ooit live zag. Hun sound vond ik wel stukken minder en qua nummers soms ook een tikkeltje te ontoegankelijk. (BTW: ik vind niet snel iets ontoegankelijk). "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ga ze 9 januari wel ff met eigen ogen aanschouwen in de Baroeg. edit: En eigen oren natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 02-01-2004 21:05] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Met eigen ogen nog wel, zozo jij durft! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik vind prejudice een onwijs gave band... heb 2 cds van ze, en heb ze een aantal keren live gezien. |
|
quote: Het mp3'tje van Prejudice klinkt helemaal niet als Vader. Het komt meer in het straatje van Virulence en Theory In Practice. |
|
quote: Ook naar Nijmegen? (Met Dying Fetus, Hate Eternal en Deeds Of Flesh?) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Weer ff mierenneuken, maar een WMA'tje is géén MP3'tje! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tsss sorry dat ik geen comp nerd ben. Ik zal het veranderen als jij dat in je quote ook doet :p I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik kan me vaag herinneren dat ik deze gasten een keer live heb gezien, zal wel niet boeient geweest zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je hoeft maar 1 ding te onthouden: MP3 is goed, WMA is slecht... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mja op Theory in Practice lijkt het zeker niet, virulence ken ik zo 1 2 3 niet. Het wma'tje klinkt niet geheel onaardig. Zal ook wel redelijk kut overkomen live als je het niet kent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja, kan technische zooi als Cynic, Pestilence, Theory in Practice e.d. wel waarderen... Maar Prejudice...Live moeten ze wel echt een vet geluid hebben, wil ik er wat aan vinden... Zoveel overgangen e.d., is zo al moeilijk te volgen. |
|
Ze hebben een attitude probleem, en na al die jaren is dat er nog steeds niet uit. Jammer. Toegegeven, hun nieuwe album is zeker een vooruitgang tov hun vorig materiaal, maar het boeit me niet. @ENGL: het feit dat ze beter kunnen spelen dan de meesten op dit forum heeft er nougabollen mee te maken. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
en spelen ze al met een bassist???? met de sfu tour niet ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
bestaan deze eigenlijk nog? signature |
|
ja.ze zijn hun nieuwe drummer aan t inwerken |
|
Ah, heel thuisgekomen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |