|
Auteur: |
|
|
Ik zoek dit warlock pakket, (incl 10watt versterkertje, tas, snoer enz) bij www.speelonk.nl hebben ze em maar daar wassie op het moment uitverkocht... weet iemand waar ze hem nog meer hebben? ...if I was a hammer... |
|
Bij Staffhorst hebben ze hem. Staffhorst zit o.a. in Utrecht. Of het een goed idee is om zo'n pakket te kopen is een tweede, maar hier heb je een link. http://www.staffhorst.nl/pages/aanbiedingen.html |
|
Een brakke kut warlock met een brakke piemel versterker. Bah. |
|
quote: jah ik hoef niet zo'n felgroen of roze brak ding ...zwart... ...if I was a hammer... |
|
BC Rich Warlock, de bronze serie? Das wel de goodkoopste serie en waarschijnlijk niet de beste.... Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
ach ja maarja ik ben nog maar een beginner en dan is et best een leuk gitaartje vin ik.. ...if I was a hammer... |
|
Als beginner kun je beter een goede goedkopere gitaar kopen die er niet zo "cool" uitziet dan een of ander puntig ding wat van slechte kwaliteit is. |
|
die bronze serie valt binnen een jaar uitelkaar of heeft in die tijd een kromme of bolle nek opgelopen, of je brug valt eruit |
|
quote: heb jaar garantie ...if I was a hammer... |
|
ga is ff kijken bij feedback ofzo daar hebben ze ook goedkope goede gitaren |
|
heb ff rondgekeken op et net, revieuws van deze warlock, en allemaal zijn ze het erover eens dat hij van goede kwaliteit is en perfect voor een beginnende gitarist die uitsluitend metal wil spelen.. ...if I was a hammer... |
|
als je begint speel je zowiezo niet alleen metal, dus das onzin..en je kan in principe op elke gitaar elke spijl spelen... ik zou ffjtes doorsparen voor minimaal een Platinum of beter n NJ Warlock....of gewoon voor t zelfde geld een wat betere beginnersgitaar die er dan wel wat minder cool uit ziet maar kwalitatief beter is |
|