|
Auteur: |
|
|
Ik zoek dit warlock pakket, (incl 10watt versterkertje, tas, snoer enz) bij www.speelonk.nl hebben ze em maar daar wassie op het moment uitverkocht... weet iemand waar ze hem nog meer hebben? ...if I was a hammer... |
|
Bij Staffhorst hebben ze hem. Staffhorst zit o.a. in Utrecht. Of het een goed idee is om zo'n pakket te kopen is een tweede, maar hier heb je een link. http://www.staffhorst.nl/pages/aanbiedingen.html |
|
Een brakke kut warlock met een brakke piemel versterker. Bah. |
|
quote: jah ik hoef niet zo'n felgroen of roze brak ding ...zwart... ...if I was a hammer... |
|
BC Rich Warlock, de bronze serie? Das wel de goodkoopste serie en waarschijnlijk niet de beste.... Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
ach ja maarja ik ben nog maar een beginner en dan is et best een leuk gitaartje vin ik.. ...if I was a hammer... |
|
Als beginner kun je beter een goede goedkopere gitaar kopen die er niet zo "cool" uitziet dan een of ander puntig ding wat van slechte kwaliteit is. |
|
die bronze serie valt binnen een jaar uitelkaar of heeft in die tijd een kromme of bolle nek opgelopen, of je brug valt eruit |
|
quote: heb jaar garantie ...if I was a hammer... |
|
ga is ff kijken bij feedback ofzo daar hebben ze ook goedkope goede gitaren |
|
heb ff rondgekeken op et net, revieuws van deze warlock, en allemaal zijn ze het erover eens dat hij van goede kwaliteit is en perfect voor een beginnende gitarist die uitsluitend metal wil spelen.. ...if I was a hammer... |
|
als je begint speel je zowiezo niet alleen metal, dus das onzin..en je kan in principe op elke gitaar elke spijl spelen... ik zou ffjtes doorsparen voor minimaal een Platinum of beter n NJ Warlock....of gewoon voor t zelfde geld een wat betere beginnersgitaar die er dan wel wat minder cool uit ziet maar kwalitatief beter is |
|
sjaaaaah..... hmm ik vind de vormen wel mooi, het hout is Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
die koreaanse troep moet je niet kopen ROMMEL |
|
NJ serie is ook Koreaans en die zijn erg goed |
|
ja, maar die is dan weer met japanse onderdelen in elkaar gezet |
|
quote: mwa.... erg goed... maar wel ok ja, maar het blijft klote hout waarvan die dingen gemaakt zijn (en dat zeg ik niet om af te kraken want ik heb er zelf ook 2 en vind ze verder ) btw een van de twee (een oude ironbird) die ga ik binnenkort verder customizen (ik laat hem spuiten en er gaan 2 emg's in die ik al heb liggen hier (81 en een 85) en in de hals heeft hij ingevijlde frets voor meer actie ) maar euh de warlock bronze om mee te beginnen is niet slecht de 2e gitarist in ons bandje speelde (speelt nu nog steeds trouwens) op zo'n modelletje en ze spelen gewoon best lekker, alleen heb je op de bronze geen floydrose zitten wat ik zelf bv weer erg jammer vind, maar das een kwestie van voorkeur. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-09-2002 9:48] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
geef mij maar ibanez, een lekkere goedkope om te beginnen. kun je hem later altijd nog ombouwen tot een serieuzer gitaar. en de goedkope ibanezjes zijn zwaar goed, mijn roadstar 2 van 600 gulden gebruik ik al 17 jaar, wel helemaal omgebouwd, maar toch. die hals Oud Vuil. |
|
quote: dat kan toch met iedere gitaar ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: jawel, maar de ibanez heeft standaard een heershals!!! voormij dan, niet zulke grote handen. Oud Vuil. |
|
quote: hahaha ik snap hem Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Index / Muziek algemeen |