IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Blood Revolt (met Nemtheanga) Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-09-2010 17:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Eigenlijk grappig dat wat ik dacht tijdens het beluisteren van de promo uit is gekomen. T is love or hate, maar toch een zekere groeiplaat.



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-09-2010 18:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 september 2010 17:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Sorry, ik verwarde je met Kwijlgeest. Jullie lijken ook zo op elkaar.


*spuugt tomatensoep tegen beeldscherm*



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-10-2021 11:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hersendisconnect: ik ontdekte afgelopen week Assück, met een drummer waarvan ik DACHT dat die in Discordance Axis zat, waarvan ik DACHT dat het eigenlijk Axis of Advance was. Waardoor ik dacht dat de drummer van Assück ook in Blood Revolt zat. 1: De drummer van Assück zit niet in Discordance. 2: Discordance is niet Advance. 3: er is geen link. 4: hoe dan met dat AHA moment van 'ik herken de drumsound/drumstijl'. Error 404.

Hoe het ook zei, Blood Revolt. Heel af en toe grijp ik terug naar deze. Absurde plaat en mateloos opgefokt. Ik kan hem nog steeds waarderen.

Edit: nee, hij heeft wél bij Discordance gezeten? Ach, het maakt ook niet meer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 02-10-2021 11:18]



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen