|
Auteur: |
|
|
Zoals al langer bekend is speelt Zaterdag 30 Oktober de band Therion in de Oosterpoort. Alle informatie is via de website van de Oosterpoort te vinden: http://www.de-oosterpoort.nl/programma/therion-sitra-ahra-live-2010-support-loch-vostok Kaarten kosten 27,50 euro. |
|
Aanwezig in Hof Ter Lo. Wel een tegenvaller dat het zonder Snowy zal zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja, hoe komt het dat hij er opeens vandoor is? (ik ben even te lui voor google) |
|
Gaat zogezegd naar een andere grote band. Zal wss wel Dimmu worden, volgens de geruchten alleszins. Faustian Spirit of the Earth |
|
Argh, Therion zou ik best wel weer eens willen zien |
|
Morgen alweer Faustian Spirit of the Earth |
|
In 013 gezien. Loch Vostok was nog aardig met als groot pluspunt Gimli als zanger. Leprous was aardige muziek, maar de zanger was echt tenenkrommend slecht. Wel enthousiast trouwens, maar wel zo enthousiast dat hij regelmatig uit de maat wist te headbangen... Therion was erg aangenaam. Niet zo'n uitgebreid decor als in 2007, beetje sober zelfs, maar toch nog leuk gedaan. Gaf af en toe een beetje een opera idee. Erg lange set ook trouwens met leuke toegiften! [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 01-11-2010 8:03] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Therion was gaaf, maar minder memorabel dan in 2007. Iets te veel trage nummers ook wat mij betreft. Supports vond ik maar niks. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi! Uiteindelijk toch niets gemist, dus... Zat nog te twijfelen, namelijk. |
Index / Concerten |