|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- MBMarduk - Nolthuar You will never have, what i never had. |
|
Ja, godver dat kan ik niet missen natuurlijk. Candlemass heerscht. |
|
Ik ga ook hoor samen met Devoraz If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Candlemass clips zijn op de FTP server van Rajackar geplaatst. Zelf weet ik ze niet echt te vinden, tenzij ik onder mijn upload account inlog, maar ik neem aan dat Rajackar hier wel meer info over heeft. Ze zijn er i.i.g. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
ja kut ik kan dus toch niet komen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
*kick* MORGEN |
|
'n delegatie uit de Belgische Kempen zal dus ook aanwezig zijn |
|
Nog heeeel effe... |
|
Nog een uur of 2 en dan vertrek ik You will never have, what i never had. |
|
Candlemass was erg gaaf. Ik wist trouwesn niet dat ik zou gaan, maar op de metalmarky in baroeg kwam ik een maar tegen met een kaartje over. Ik had eiigenlijk al wel willen gaan maar ik meende dat het uitverkocht was. dus dat was boffen. maar het was echt erg goed. ik denk dat ze zowat alle nummers van de eerste twee cd's hebben gespeeld. het verveelde geen moment. en messiah is een van de beste frontmannen die er rondloopt. toen er panne was met een versterker wist hij het publiek goed te vermaken. sterk concert dus en de thuisblijvers hebben gewoon ongelijk gehad. goed nieuws was trouwesn dat candlemass een nieue cd gaat opnemen dus ze zullen vast wel een keer terug komen. candlemass = |
|
Hoe was officium Triste? |
|
quote: daar heb ik helaas maar een nummertje vam kunnen zien,maar dat klonk niet verkeerd. Ik dacht dat ze wel succes hadden bij het publiek. |
|
quote: Toevallig was dát nummer ook het enige echt goeie nummer... Verder stond bij die band het geluid dus veeeeel te hard... Ik vond de muziek veel weghebben van My Dying Bride. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ok... net terug van Candlemass... Het was HELEMAAL GOED!!! Ze hebben 12 jaar geleden voor het laatst opgetreden in Nederland (ze stonden toen in het voorprogramma van King Diamond). Ik heb ze toen ook gezien; dat was nog in de voorloper van de 013: Het Noorderligt. Ook toen helemaal uit m'n dak gegaan. Het enige grote verschil met toen was dat er nu niet werd geslammed; 12 jaar geleden werd er dus wel op Doommetal geslammed. Maar ze hebben echt alle goeie Candlemass nummers gespeeld (zijn er dan ook slechte?) Het begon met Mirror Mirror... En het eindigde met Solitude Ik heb het hele concert ge- errug tof iig... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Over lieve bazinnen gesproken... Vanmorgen om 9 uur gaat de telefoon (ja, ik was al wakker en druk aan ut stofzuigen; 5 katten he)... Bazin: "sorry dat ik zo vroeg bel, maar kan jij werken vandaag"??? Ik: "ehm... er was een reden dat ik vrij was vandaag, weet je nog?" Bazin: "neen? weet ik niet??" Ik: "concert???" Bazin: "oja..." Klonk nog wel op zo'n toontje van: "misschien maar niet naar concert en wel werken?"... dacht het niet hoor!!! hehe... ik lekker wel vandaag naar concert, aangezien het gisteren lekker in de soep liep! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik had verplichtingen |
|
Nounounounounou.... Ik vond Officium Triste nog errug goed ook nog...vooral anders dan Candlemass. Officium, daar wil ik nog meer van luisteren. Voor de niet-kenners; een mengsel van vooral veel ouwe MDB met een drup-pel-tje ToT naar mijn mening. Candlemass? Geen woorden nodig...meesterlijk! Alleen niet wat ik gedacht had. Ik dacht; grunt en ritme a la Winter/Master Ik kreeg; metal en vocals a la Iced Earth met een traaage, meeslepende deuntjes en een frontman die zelfs de meest hardnekkige personen meekrijgt. CAN-DLE-FUCK-KING-MASS |
|
Gelukkig heb ik ze iig op Wacken gezien.... heersch band ja!! |
|
quote: in 013 warern ze veel beter als op wacken. |
|
t was echt heerschend! CANDLEMASS Ik vond officium triste trouwens ook erg goed, ik houd wel van die duistere doom metal, alleen ik vond het een beetje vreemd dat hun in het voorprogramma stonden, het lijkt zo heel erg niet op elkaar We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ehm... het hoeft toch niet alszodanig op elkaar te "lijken"? Daarom vond ik de benaming "Nederlandse Doom" niet helemaal de juiste... (of misschien bestaan er wel meerdere soorten Doom metal) het was een beetje een band ala My Dying Bride... Zeker niet slecht, maar ook niet zodanig verrassend dat ik denk: "hup, naar de cd-winkel!" If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Officium Triste vond ik wel ok. Klonk best aardig inderdaad beetje MDB achtig sommige nummers. Het enalaatste nummer wat ze speelden (Roses on my grave) was inderdaad erg goed. Het laatste nummer daarentegen........ daar zal ik me maar niet over uitwijden . Inidergeval ga zo door en dan wordt dit zeker wel wat Candlemass dat was : You will never have, what i never had. |
|
Candlemass speelde trouwens wel weinig van "Ancient dreams". vinden ze die plaat niet meer goed ? Qua kwaliteit past deze titel toch bij de eerste twee releases? Naast "mirror,mirror" staan er nog wel meer goede nummers op die cd vind ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |