|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
   Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.  | |||||||||

| 
 | 
 Bedankt dat je er even "now playing" bij zet voor de search.    NP:   | |||||||||

| 
 | 
 Nee hoor, want die van mij stond onder die van jou bij active topics en is dus eerder aangemaakt dan de jouwe.    Maar het is mij om het even.               | |||||||||

| 
 | 
 quote: staat er toch   Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.  | |||||||||

| 
 | 
   Doe die andere maar, dat zoekt wat makkelijker... Bareuh...  | |||||||||

| 
 | 
 quote: bewijs het maar eens   Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: +1  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Grrr.      | |||||||||

| 
 | 
 signature  | |||||||||

| 
 | 
 Iets zegt me dat ik die link niet moet klikken.  | |||||||||

| 
 | 
   nummer 9 van pure air - agua de annique american psycho  | |||||||||

| 
 | 
 Welkom terug peer, denk ik.  | |||||||||

| 
 | 
   american psycho  | |||||||||

| 
 | 
  agua de annique - somewhere en the power of love american psycho  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Ik zie je hier nooit posten namelijk, maar je bent al in 2005 geregistreerd.   Oh en dit topic gaat zo dicht, denk ik.  | |||||||||

| 
 | 
 Één topic is afdoende. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'  | |||||||||

|  | 
|  | Index / Muziek algemeen |  |  |  |