|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Gave line up maar wel een kutzaal. |
|
Dat het krap is is niet erg. Kleine zaaltjes hebben veel sfeer. Maar het geluid is daar bagger. |
|
Even onthouden, dit evenement. |
|
quote: We hebben een erg goede geluidsman, de PA is alleen nogal bescheiden. We zullen zien... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Dat je het nog een zaal noemt? Is dat niet dat langgerekte cafeetje? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Ja maar aan het einde van het café ga je via een deur de zaal binnen. |
|
quote: Als je hun geluidsman hebt, ja. Heb daar Esoteric met hun eigen geluidsman daar gezien en het geluid was echt perfect. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ow. Nouja hebt daar alleen nog maar hun eigen geluidsman gezien. Die maakte zo een bagger van de eerste 3 voorprogramma's van Weedeater dat ik voortijdig naar huis ben gegaan. |
|
quote: Die eigen geluidsman is een ramp. Zodra er toesten gebruikt worden krijg je tijdens de soundcheck een irritante bormtoon die hij maar niet wegkrijgt en standaard de schuld aan de band/apparatuur geeft. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Haha, ik heb nog even overwogen om onze tamelijk prijzige geluidsman thuis te laten maar nu zeker niet meer... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Zou ik maar niet doen, of je moet willen dat ik niet op kom dagen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:We hebben het nu toch over die dikkige kerel he? Tijdens Black Cobra stond het geluid zo slecht dat er regelmatig mensen naar hem toe kwamen om te vertellen dat het geluid veel te hard stond en dat het enkel ruis was. Het enige wat die dan deed was de master volume knop een beetje terug draaien enz ijn duim opsteken. Zodra de bezoeker dan wegliep met het idee dat er wat aan gedaan ging worden draaide hij hem weer terug hoger. |
|
een paar jaar terug hadden ze een neger die daar het geluid deed, die wist meestal een erg goed geluid neer te zetten. |
|
Klopt, die snapte het wel op zich. |
|
volgens mij wel wat shows met hem op geluid gedaan, idd wel oke! |
|
Ik neem het zekere voor het onzekere, gewoon eigen geluidsman mee. Anders kun je net zo goed thuisblijven... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Ah, zelf een optreden in het café meegemaakt. Eerste keer dat ik een "zaal" met enkele tientallen vol zag staan. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Maar even een schop geven dan... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Bij deze, ook aanwezig |
|
Fuck, onwijs jammer dat ik morgen avond alweer naar UK vertrek, had 11th Hour graag gezien, zeker in een zaaltje als LD. Nou ja, ik kijk iig uit naar de show op EMM. |
|
Morgen! Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Eigen geluidsman in de LD is echt wel een voordeel, scheelt een hoop. Ben alleen benieuwd hoe het deze keer weer op het podium gaat passen... Upon the wooden stake... |
|
quote: Eh ja, vooral met een 3 gitaristen line-up zal het spannend worden... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Mja, met Faal zijn wij ook met 6 man, da's net zo krap Upon the wooden stake... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |