|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
damn... kan altijd natuurlijk dat mensen zo dom zijn |
|
LOL je moet hier altijd op sarcasme bedacht zijn |
|
Bedankt voor de info Je komt natuurlijk wat tegen |
|
Zijn Red Planet dingen klinken erg gaaf. Jammer dat ie het al die jaren verborgen heeft gehouden |
|
Het is een doom solo project van Fenriz, uit 1993. Momenteel verkrijgbaar als split met Nattefrost, genaamd Engangsgrill, op Indie records. http://www.terrorizer.com/content/fenriz-talks-about-his-unearthed-doom-rarities [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-06-2009 20:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ah, thanks, ben het nu aan het downen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
John carter, man from mars had zo van black sabbath kunnen zijn qua riff, hehe. Verrot gaaf spul. Ok, de vocalen, tsja. Maar die muziek is erg lekker. Quintessence van darkthrone met "normale" vocalen had er zo tussen gecunt, btw. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-06-2009 23:08] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Inderdaad, tof spul man! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |