|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Verrassend triviaal |
|
Jeweettoch papi. Verrassend triviaal |
|
jeweetzelluf! ik kom 1 biertje drinken.... of 2.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
*stereo box* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
*surround box back at ya* Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
vanavond! met allemaal *stereo boxen* op de beide podia! |
|
|
|
Zijn er dit keer ook weer vegetarische broodjes bapao met spinazie?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Je vriendin eet toch wel vlees hè? |
|
quote: Mijn laatste wel ja. Ik heb een upgrade gedaan. Deze kan echt koken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hahaha, goed man! |
|
er is geen eten, ook geen pizza of zo, alleen maar vloeibare boterhammen! |
|
Mocht ik zin hebben in een wijntje, is er daar dan ook de mogelijkheid toe? |
|
Toch bestel ik zo na het werk ff wat hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh, had ik al gezegd dat er ook een danseres op zal treden, deze avond? |
|
is er ook een lounch area? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
mooi, dan neem ik een kussen mee! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kut! Regen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kut, ik kan niet meer. |
|
Tegenvallende avond helaas. Misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog maar de meeste acts maakten het niet waar. Alfarmania was leuk maar helaas veel te kort, fijne blackened ambient met af en toe leuke vocals. Al met al iets te eentonig maar de sound vond ik zeker ok. Styxian Industries had de vorige keer dat ik ze zag nog een erg gave en goede bassist. Nu deden ze zonder en dat haalt grotendeels de dynamiek uit de band. Bovendien was hij de enige die daadwerkelijk een performance weg gaf. Nu stonden/zaten er 3 zoutzakken op het podium. Gitariste heeft wel af en toe leuke leads en zolang de beats daar aan ondergeschikt blijven is het te doen. Aderlating voldeed aan de verwachtingen. Erg mooie sound met een goede mix tussen harsh en ambient zonder van de hak op de tak te gaan. Goed optreden maar ook weer niet uitmuntend. Åttestupa viel erg tegen. Wat ik er van beluisterd had klonk veel extremer en krachtiger dan de eentonige meuk die ze vandaag lieten horen. Ze speelden niet slecht, maar het materiaal was gewoonweg saai. Kristus Kut redde gelukkig de avond met wederom een machtig en hypnotiserend optreden. Zijn ritual noise is live echt subliem en het visuele gedeelte is een perfecte bonus. Deze man weet acht hoe het moet! Ontzettend van genoten. Terzij De Horde is een band waar ik nav het beluisteren van hun knappe demo hoge verwachtingen van had maar wat viel dat tegen zeg. Deze band is iig live hun huidige gehypte status zwaar onwaardig. Ik vind post(black) een fijn genre maar met name als de verschillende stijlen goed uitgebalanceerd worden weergegeven en daar heeft deze band totaal geen kaas van gegeten. Snel terug naar de oefenruimte met deze rammelbak en een fatsoenlijke zanger zou ook helpen. Verder wel een leuke avond maar de Betontegel festivals hebben meer te bieden en die zijn nog gratis ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Terzij de horde en Aderlating maakten de home run. Verder was het meestal de rokers ruimte. Ik vond het denk ik niet vaag genoeg. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gave avond, vooral Aderlating, Kristus Kut en Terzij de Horde waren te gek! Leuk dat jullie er waren! |
|
fuck, was pas rond 23:00 thuis van het werk en had geen zin om door de regen nog voor 7 pleuro 1 bandje te kijken.... mooi dat het fijn was! stereo-box! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |