|
Auteur: |
|
|
Dwaallicht, jij had het over de Hollywood sentiment in deze film, wat zijn dan volgens jou de tekenen die die richting op wijzen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmm, misschien moet ik hem nog maar eens zien aangezien ik me er vrij weinig van kan herinneren. |
|
Nej. Bint, nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nee, da's ehm, van Stephen King. De naam daarvan weet ik niet meer. |
|
hmm... dat was ook zo'n vage film met sam neil |
|
quote: "Misery" heet die film. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2002 19:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Euh...en Jurassic park is ook vaag? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja man, allemaal dino's die tot leven komen. |
|
quote: quote: LOL [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-04-2002 19:24] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik geloof dat mijn sarcastische grap wordt afgetroefd; Damn I'm losing my touch The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
een ieders vriend. |
|
schijnt wel geinige film te zijn toch? |
|
quote: Schrikeffecten Geneuzel over wat 'waar' en 'niet waar' is Domme dialogen Domme afschildering van goed en kwaad Zoals ik al zei, alleen het einde vond ik wel cool. Oh ja en er zitten ook wat stukjes in die iemand die alleen maar kutfilms kijkt 'vaag' zou kunnen noemen... Deze stukjes zijn eigenlijk een verdunde versie van wat iemand als David Lynch al veeeeeeeeel eerder gedaan heeft. *gaap* Sorry, net zoals bijv. muziek in verdunde vorm naar de massa toekomt is dat met films ook zo. En deze film is een geval daarvan. |
|
Ach, het blijft een vermakelijke film. |
|
Precies, en daar raak je dan ook het gevoelige punt, want vermakelijk is voor deze jongen wat films betreft niet genoeg (hetzelfde geldt voor muziek). Niet dat ik me NIET vermaak bij het kijken naar een film, maar SLECHTS vermaak? Dan speel ik wel een computerspel, het medium film vind ik te waardevol daarvoor. |
|
Ja, da's dan gewoon lui op je reet zitten ja. |
|
zie user icoon Suck my piss |
|
Dit is wellicht één van mijn favoriete griezelfilms.Het gaat over een detective die opgeslokt wordt door de krankzinnige wereld van een horrorschrijver...van het begin tot het eind zat ik aan mijn stoel genageld...je moet hem eigenlijk gezien hebben voor je me kunt geloven,denk ik...combinatie van 'Twilight zone','The dark half' en een klassieke zombiefilm.Gelukkig is hij vrij van alle gepreek en gemoraliseer dat ik bij King-verfilmingen iets te vaak aantref... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het helpt ook enorm als je eerst al een paar boeken van Lovecraft hebt gelezen. Onbewust had ik toch een beetje het idee dat er een paar ideetjes uit zijn boeken kwamen. Raar he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Da's nu niet moeilijk,het IS een werk van Lovecraft!Voor meer info kun je altijd literaire websites raadplegen! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Joh! Wat raar! En ik maar denken... Hehehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |