IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Darkthrone nieuwtje Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 18:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Ravishing Grimness' is niet smerig. Productie is helder en zelfs 'warm'. Hij is wel traag, dat geeft niet. Taai? Mwah... ik vond hem erg toegankelijk en veel te 'swingend'. Tekstueel onder de maat ('necrohated by angels' en ander black metal scrabble), het enige nummer dat me nog enigszins wist te boeien was het titelnummer. Na 3 weken heb ik het kreng maar weggeruild.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-12-2002 16:27 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Het nieuwe album Hate Them is in 26 uur opgenomen en gemixt!!!! Door Satyr van Satyricion, tering wat snel!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 16:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Black Metal Scrabble?
gaaf idee!

ik neem Scrabble mee naar Krimpen.

en ben ook zeer benieuwd naar de Darkthrone plaat natuurlijk

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-12-2002 20:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:27 schreef Vintersorg het volgende:
Het nieuwe album Hate Them is in 26 uur opgenomen en gemixt!!!! Door Satyr van Satyricion, tering wat snel!

Door goed voorbereid de studio in te gaan moet dit best kunnen.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 11-12-2002 20:41 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

nieuwe coverart is ook klaar!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-12-2002 21:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

LOL

Jezus, geproduceerd door Satyr. Ik ehm... laat maar.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-12-2002 22:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nee, zeg maar, zeg maar, ik ben wel benieuwd wat je erover denkt. ik denk, 't kan of nix of te gek zijn. ik ga voor het laatste. maar ben dan ook erg darkthrone gek, sinds het debuut. ik zeg, kom op met die nieuwe DT.

is er nix gelekt van de opname op het net, of een promo nrtje?

Oud Vuil.

Hub de Gallier
Posted 10-05-2003 14:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De werktitel voor de nieuwe Darkthrone cd is "Sadonic Wrath" en reeds 2 nummers zijn helemaal klaar.Volgens Nocturno culto is de samenwerking tussen hem en Fenris nog nooit zo goed geweest.
Verder komt op korte termijn een SM film uit getiteld "Demon Lover".De film is reeds in Cannes voorgesteld en de producer had graag muziek van Darkthrone in zijn film en hij heeft gekozen voor het nummer "Kathaarian life code".

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-05-2003 14:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

sjongejonge, da's snel, zeg. van mij mogen ze best wel even de tijd nemen, hoeft ook echt niet in 1 dag opgenomen te worden ofzo.

Oud Vuil.

Hub de Gallier
Posted 10-05-2003 19:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 14:20 schreef webblaster wim het volgende:
sjongejonge, da's snel, zeg. van mij mogen ze best wel even de tijd nemen, hoeft ook echt niet in 1 dag opgenomen te worden ofzo.
De cd komt echt niet meteen al uit hoor,de vorige ligt net pas in de winkels en de vinylversie is nog niet eens uit

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 14-05-2003 17:15 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Een tijd geleden werd op de darkthrone site aangekondigd dat ze hun eerste 4 albums opnieuw gingen uitbrengen met een mulitmedia video van hen in een hutje in het bos, of zoiets.
Nou zag ik op een paar sites soulside journey al aangeboden staan, de 2003 release, nou vraag ik me af of iemand hem al gekocht heeft, of dat iemand al zo een videootje gezien heeft?

I welcome you to a world pitch black

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 17:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja, zag niet veel. Was een beetje dark.

Bazzio Attacks!!!

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 14-05-2003 17:52 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

quote:
Op 14 mei 2003 17:17 schreef bazzio het volgende:
Ja, zag niet veel. Was een beetje dark.

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Is weer geldklopperij van Peaceville records.Ze hebben onlangs al eens alle Darkthrone releases opnieuw uitgebracht in een kartonnen "sleeve" zoalsook de eerste Isengard cd.Verder hebben ze de vinylversies opnieuw uitgebracht.
het lijkt er dus op dat het label geld nodig heeft(ze hebben tenslotte ook hun andere bands opnieuw uitgebracht in verschillende versies).

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 20:15 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is weer geldklopperij van Peaceville records.Ze hebben onlangs al eens alle Darkthrone releases opnieuw uitgebracht in een kartonnen "sleeve" zoalsook de eerste Isengard cd.Verder hebben ze de vinylversies opnieuw uitgebracht.
het lijkt er dus op dat het label geld nodig heeft(ze hebben tenslotte ook hun andere bands opnieuw uitgebracht in verschillende versies).

Ja maar het werkt blijkbaar wel.

Bazzio Attacks!!!

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:15 schreef bazzio het volgende:
Ja maar het werkt blijkbaar wel.
Ach ja,als sommigen zo stom zijn om er elke keer weer in te trappen...

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-05-2003 20:20 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Zullen er werkelijk mensen zijn die 2 keer de zelfde kopen (op een videotje na dan)?

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:20 schreef Iskariot het volgende:
Zullen er werkelijk mensen zijn die 2 keer de zelfde kopen (op een videotje na dan)?
Die zijn er wel zeker!

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-05-2003 20:23 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Zie mezelf al drie verschillende "under a funeral moon" cd's kopen bij een platenboer.

Dit doet me denken aan de tiendubbele rereleases van iron maiden (advanced, video)

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 14-05-2003 20:29 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

mijn darkthrone collectie is nog niet compleet, en dan zou een cdtje met video erop altijd leuk zijn, vandaar.

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zelf 18 Darkthrone cd's,17 LP's en 2 7"EP's

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-05-2003 20:37]

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 15-05-2003 8:40 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelf 18 Darkthrone cd's,17 LP's en 2 7"EP's

Waar woon je??

"slijpt strijdbijl, en zoekt sporttas"

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-05-2003 8:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:29 schreef Thyran het volgende:
mijn darkthrone collectie is nog niet compleet, en dan zou een cdtje met video erop altijd leuk zijn, vandaar.

Da's ook de enige reden, ik koop ook enkel de albums die ik nog niet heb,...

Soms wordt dat hele heruitgavegedoe echt te gek: dat van Peaceville begint echt te gek rte worden, triest om na amper 2 jaar wéér nieuwe uitgaven van bv. My Dying Bride te zien...met een paar miezerige remixes erbij,...lol

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-05-2003 9:05]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hub de Gallier
Posted 21-05-2003 20:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag "Hate them" binnen en ik moet zeggen dat 'ie erg gaaf is.Heb 'em nu 9 keer gedraaid en word steeds beter

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-05-2003 0:11 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

De nieuwe is zeker goed

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com