|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het nieuwe album Hate Them is in 26 uur opgenomen en gemixt!!!! Door Satyr van Satyricion, tering wat snel! |
|
Black Metal Scrabble? gaaf idee! ik neem Scrabble mee naar Krimpen. en ben ook zeer benieuwd naar de Darkthrone plaat natuurlijk |
|
quote: Door goed voorbereid de studio in te gaan moet dit best kunnen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nieuwe coverart is ook klaar! |
|
LOL Jezus, geproduceerd door Satyr. Ik ehm... laat maar. |
|
nee, zeg maar, zeg maar, ik ben wel benieuwd wat je erover denkt. ik denk, 't kan of nix of te gek zijn. ik ga voor het laatste. maar ben dan ook erg darkthrone gek, sinds het debuut. ik zeg, kom op met die nieuwe DT. is er nix gelekt van de opname op het net, of een promo nrtje? Oud Vuil. |
|
De werktitel voor de nieuwe Darkthrone cd is "Sadonic Wrath" en reeds 2 nummers zijn helemaal klaar.Volgens Nocturno culto is de samenwerking tussen hem en Fenris nog nooit zo goed geweest. Verder komt op korte termijn een SM film uit getiteld "Demon Lover".De film is reeds in Cannes voorgesteld en de producer had graag muziek van Darkthrone in zijn film en hij heeft gekozen voor het nummer "Kathaarian life code". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
sjongejonge, da's snel, zeg. van mij mogen ze best wel even de tijd nemen, hoeft ook echt niet in 1 dag opgenomen te worden ofzo. Oud Vuil. |
|
quote:De cd komt echt niet meteen al uit hoor,de vorige ligt net pas in de winkels en de vinylversie is nog niet eens uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een tijd geleden werd op de darkthrone site aangekondigd dat ze hun eerste 4 albums opnieuw gingen uitbrengen met een mulitmedia video van hen in een hutje in het bos, of zoiets. Nou zag ik op een paar sites soulside journey al aangeboden staan, de 2003 release, nou vraag ik me af of iemand hem al gekocht heeft, of dat iemand al zo een videootje gezien heeft? I welcome you to a world pitch black |
|
Ja, zag niet veel. Was een beetje dark. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: I welcome you to a world pitch black |
|
Is weer geldklopperij van Peaceville records.Ze hebben onlangs al eens alle Darkthrone releases opnieuw uitgebracht in een kartonnen "sleeve" zoalsook de eerste Isengard cd.Verder hebben ze de vinylversies opnieuw uitgebracht. het lijkt er dus op dat het label geld nodig heeft(ze hebben tenslotte ook hun andere bands opnieuw uitgebracht in verschillende versies). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja maar het werkt blijkbaar wel. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ach ja,als sommigen zo stom zijn om er elke keer weer in te trappen... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zullen er werkelijk mensen zijn die 2 keer de zelfde kopen (op een videotje na dan)? |
|
quote:Die zijn er wel zeker! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zie mezelf al drie verschillende "under a funeral moon" cd's kopen bij een platenboer. Dit doet me denken aan de tiendubbele rereleases van iron maiden (advanced, video) |
|
mijn darkthrone collectie is nog niet compleet, en dan zou een cdtje met video erop altijd leuk zijn, vandaar. I welcome you to a world pitch black |
|
Heb zelf 18 Darkthrone cd's,17 LP's en 2 7"EP's [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-05-2003 20:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waar woon je?? "slijpt strijdbijl, en zoekt sporttas" |
|
quote: Da's ook de enige reden, ik koop ook enkel de albums die ik nog niet heb,... Soms wordt dat hele heruitgavegedoe echt te gek: dat van Peaceville begint echt te gek rte worden, triest om na amper 2 jaar wéér nieuwe uitgaven van bv. My Dying Bride te zien...met een paar miezerige remixes erbij,...lol [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-05-2003 9:05] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heb vandaag "Hate them" binnen en ik moet zeggen dat 'ie erg gaaf is.Heb 'em nu 9 keer gedraaid en word steeds beter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De nieuwe is zeker goed De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |