|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-08-2010 20:05] |
|
Een soort van Idols voor Slipknot fans? Wat slecht. En jammer van die h. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het festival zelf is erg leuk als je vage muziek kan waarderen. Ik denk ook niet dat ze thrash bedoelen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Okay. quote: "Trashnation is te vergelijken met Rock Nation" Tsja.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
twee samplers/elektronici...hmm dat lijkt mij echt kut als je daar thrash bij denkt. Maar goed misschien heb je wel gelijk. Voor crappy intro's ofzo zoals ze meestal doen in de metal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mij ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik kan mij er niet zo goed een voorstelling van maken, eigenlijk. Muzikanten zoeken doen we toch hier? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3105482/24 |
|
boohjaka [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 10-08-2010 15:47] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik denk niet dat je ooit thrash metal op State-X New Forms zal zien. Maar goed ook ^^. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Geen zanger/grunter? En sinds wanneer zitten er twee samplers in de gemiddelde t(h)rashmetal band |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Merzbow vorige keer was echt ziek. Ik kon bijna niets meer verstaan toen het afgelopen was. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wellicht is er wat meer uitleg/duidelijkheid nodig? Aan de andere kant. Als je het concept al niet snapt uit de tekst... Trashnation heeft niks met trashmetal te maken. Trash is een gekozen verzamelnaam voor alternatieve stijlen, vooral de hard(st)e subgenres van stijlen (van metal tot house). Het is géén Idols of Rock-nation. Er komen namelijk audities, zonder rondes of wedstrijd element. Er word een voorselectie gemaakt van de aanmeldingen en die mensen kunnen vervolgens auditie doen. Dat we op zoek zijn naar samplers/elektronici heeft te maken met het cross-over (meer integratie) idee dat we met de band willen bereiken. Als Thrash daarbij vet klinkt, waarom niet. Voorwaarde van de band is dat het niet aan één stijl gebonden blijft, zolang het altijd maar bruut en extreem is. Er mogen geen zapige stukjes inzitten...het mag nergens concessies maken. In tegenstelling tot eerdere bands willen we absoluut geen gebruik maken van voorgeprogrammeerde loops/beats/soundscapes en andere default meuk. Vandaar dat er een beroep word gedaan op mensen die erg open staan voor progressieve ideeën. Alle elektronica zal live worden "gemaakt/opgewekt". Een zanger is ook hoogst welkom, maar daar hebben we er al zat van. Vandaar dat we niet perse daarnaar op zoek zijn. Tenzij je denkt dat je met jouw stem compleet nieuwe dingen kan doen!! Nogmaals...het gaat niet om de stijl, maar om hoe extreem hard we de band kunnen maken. Wat is hard? Jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel... |
|
quote: Dan is er echt wel meer uitleg nodig ja, als je zo'n slechtgekozen naam kiest die de lading totaal niet lijkt te dekken. |
|
quote: Wat een vreemde naam om zelf een dergelijke verzamelnaam te bedenken, hoe ben je er op gekomen? quote: En bij audities zijn er ook altijd 1 of meerdere winnaars en wordt er ook geselecteerd op kwaliteiten en/of vaardigheden. Hoezo geen wedstrijdelement? quote: Net als bij Idols. quote: Bedoel je wellicht 'gezapig'. Zapig is geen woord. Geen concessies? Dus 200dB is voor jou geen probleem? quote: Er staat een rioolgemaal of windmolen in de achtertuin? metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: jammer, ik zit net in een periode dat ik alles laat genereren door een computer. Mijn aankomende album heet dan ook "do nothing". IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De zapige stukken tussendoor zorgen er juist voor dat de erop volgende harde stukken juist extra hard klinken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: veel verder dan het geluid van de ventilator en het opstart geluid komt het dus niet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: klopt en dat ge-timestreched tot 55 minuten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Netjes al mijn lievelings CD's zijn 55 minuten, wanneer komt die uit? Geef je nog een tour? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-08-2010 19:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het is een limited oplage van 1 stuks. Die is in de pre-order verkocht aan een gast met lang haar en een bandshirt. Hij had zelf een label....iets met southern ford. Ik weet het niet goed meer. Tour is afgelast IVM relletjes rondom mijn geaardheid. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Niet eens een speciale Birmeese editie? PFFT PAUPER |
|
quote: handgenummerd? metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: in pis. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik zit behoorlijk te klieren maar ik ga eens een mail sturen denk ik. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |