|
Auteur: |
|
|
bij mij werkt je link niet. Oud Vuil. |
|
Ik denk dat wanadoo met dubbel o moet. |
|
Waar het hart van vol is (Wanna do) loopt de lul over. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-04-2002 22:27] |
|
quote: Idd.. .. Zo schiet het niet op |
|
whaaaaaahaaaahaaahaaaaa, en ik zit ook nog wel bij wanadoo op de kabel, trouwens wel Oud Vuil. |
|
Als je evenhier klikt kun je hem wel downloaden. Hakkuh |
|
hem hem hierboven ook al aangepast |
|
quote: Sorry maatje, zag ik net te laat Het nummer is wel aardig, doet mij maar wat darkwave op z'n tijd. Hakkuh |
|
Is wel mooi, maar er mag van mij een zwaardere STING in en ook gewoon piano erdoorheen (mijn mening) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Een zwaardere Sting? Heu... |
|
ow crap. ik bedoel STRING Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: tis ook nog nie af hoor maar wilde gewoon ff weten, of het een beetje wat was |
|
een fijne string is nooit weg druppeltjes zijn fijn, wel goeie muziek voor een horrorfilm? Oud Vuil. |
|
Nieuw nummer...mmmm ik moet een beetje aan van die spirituele kut CD's denken, met dolfijnen en watervallen als 'thema' Maar smaakjes verschillen |
|
Lekker duidelijk titel weer, maar, ik kan t niet downloaden, morgen nog maar eens proberen ofzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Snagda is sneeuw in't schots |
|
Ik doelde eigenlijk op de titel van het topic. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jah dat weet ik, maar zo heb je wel meteen ieders aandacht |
|
Goedkoop commercieel trucje!!! Maar je had me er wel mee te pakken. Wie weet had metallica weer een nieuw nummer uitgebracht en zijn ze zowaar weer de goede richting uitgegaan, je weet maar nooit toch?? [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 19-04-2002 23:30] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jah hoor hier issie dan! het nummer is af http://home.wanadoo.nl/count.akhkharu/Vervamon-Snagda.mp3 laat even horen wat jullie er van vinden [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 29-04-2002 23:10] |
|
link werkt nie |
|
nu wel |
|
Wel goed.. alleen een beetje te lang en te.. te... z..zz..ZZZ..ZZZ Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
WTF? gaat nie goed bij mij.. alsof ie heel erg snel word afgespeeld |
Index / Muziek algemeen |