|
Auteur: |
|
|
MARDUK RAGNAROK VALKYRJA @Entrepot (Brugge) Tickets: €15 - FNAC Shops, 0900 00 600 & FNAC.be www.eyespyrecords.com |
|
Ben daar vorig jaar geweest voor Swashbuckle, maar de hele tent zat vol met straight edge tieners (tis namelijk officieel een jongerencentrum), en stagediven en crowdsurfen hebben ze daar geen kaas van gegeten! Black seeds of bunny! |
|
Wow, er is eens iets te doen in Brugge! |
|
Verdomde hatelijke datum gekozen die mannen, de dag ervoor Velorock met Sear Bliss, Skyforger, Diablo Blv, Rage, Tyraniz, Chalice, Rage, The Agreement en Infinity Overture en dit allemaal voor 7€ aan de deur. En aangezien ik zondag meehelp afbreken zal ik Marduk in Brugge dus moeten missen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren kaartje gekocht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vond het wel een leuk zaaltje toen met Dark Tranquillity... Beetje apart volk idd, maar dan kon de pret niet drukken. Wel een beetje ver voor mij, dus ik sla over. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: De X-Mass -en de No Mercy festivaltijd niet meegemaakt? Toen speelden ze zowat elke editie |
|
quote: Klopt, No Mercy 2007 was één van mijn eerste concerten. |
|
Leuk feestje was het gisteren! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Concerten |