IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 05/09/2010: Marduk - Brugge, Het Entrepot
Gijzzz
Usericon van Gijzzz
Posted 12-08-2010 13:26 by Gijzzz Wijzig reactieProfiel van GijzzzQuote dit bericht

MARDUK
RAGNAROK
VALKYRJA

@Entrepot (Brugge)

Tickets: €15 - FNAC Shops, 0900 00 600 & FNAC.be

www.eyespyrecords.com

finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 12-08-2010 15:40 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Toch nog eens Marduk proberen te zien...

Op de één of andere manier mis ik elke show van ze, zelfs op Hellfest had ik ze gemist omdat ze om 2 uur s'nachts speelden en ik toen alang kapot was..

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 13-08-2010 9:11 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ben daar vorig jaar geweest voor Swashbuckle, maar de hele tent zat vol met straight edge tieners (tis namelijk officieel een jongerencentrum), en stagediven en crowdsurfen hebben ze daar geen kaas van gegeten!

Black seeds of bunny!

EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 13-08-2010 11:28 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Wow, er is eens iets te doen in Brugge!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-08-2010 18:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdomde hatelijke datum gekozen die mannen, de dag ervoor Velorock met Sear Bliss, Skyforger, Diablo Blv, Rage, Tyraniz, Chalice, Rage, The Agreement en Infinity Overture en dit allemaal voor 7€ aan de deur. En aangezien ik zondag meehelp afbreken zal ik Marduk in Brugge dus moeten missen

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2010 6:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren kaartje gekocht.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-08-2010 15:11 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik vond het wel een leuk zaaltje toen met Dark Tranquillity... Beetje apart volk idd, maar dan kon de pret niet drukken.
Wel een beetje ver voor mij, dus ik sla over.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-08-2010 17:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2010 15:40 schreef finsedrol het volgende:
Toch nog eens Marduk proberen te zien...

Op de één of andere manier mis ik elke show van ze, zelfs op Hellfest had ik ze gemist omdat ze om 2 uur s'nachts speelden en ik toen alang kapot was..

De X-Mass -en de No Mercy festivaltijd niet meegemaakt? Toen speelden ze zowat elke editie

finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 27-08-2010 17:57 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2010 17:29 schreef MetalJan het volgende:
De X-Mass -en de No Mercy festivaltijd niet meegemaakt? Toen speelden ze zowat elke editie

Klopt, No Mercy 2007 was één van mijn eerste concerten.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-09-2010 9:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Leuk feestje was het gisteren!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com