|
Auteur: |
|
|
Hills Of Eternity is uit elkaar gegaan vanwege aanhoudende problemen op persoonlijk vlak. Chris, Harmen, Jord en ik hebben besloten om verder te gaan onder een andere naam met eventueel (in overleg met de anderen) nog een aantal (2 of 3) oude nummers. De nieuwe band gaat Shattered Hope heten, En nou komt de clou van het hele verhaal: Wij zoeken een bassist!!! Dus als je zin hebt kun je een e-mailtje sturen naar wathebjenuweertemelden@hotmail.com. Verder zou het gaaf zijn als je uit de omgeving van Enschede zou komen. Ja dat was het eigenlijk wel; behalve dan dat CIA ook nogsteeds een bassist zoek; hiervoor kun je eventueel naar hetzelfde adres mailen. Groet !!! Unaware of the uselessness of life, I go on... |
|
In dat geval zou ik je willen vragen of jij niet supersnel bas zou kunnen leren spelen Maar serieuze reactie worden meer op prijs gesteld Unaware of the uselessness of life, I go on... |
|
Ik vrees dat u binnen de kortste keren hiernaartoe zult verwezen worden door een van onze geliefde mod-jes... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4399&page=8 Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Idd. In het verzameltopic! |
Index / Heavy Metal |