|
Auteur: |
|
|
Even een berichtje van Paul dat ik op de main page zag. quote: Wat vinden jullie hiervan? |
|
Virus zit natuurlijk fout, zeker nadat ze al een waarschuwing hebben gehad van de gemeente. Het is echter wel heel zielig van een gemeente om een vereniging op deze manier in een klap kapot te maken. imho hadden ze dit netter op kunnen lossen. Bazzio Attacks!!! |
|
Zwaar overdreven hé... |
|
Virus had in februari 2001 al een dwansombrief gehad van de gemeente waar de boete van 500 gulden per poster beschreven werd als waarschuwing. Door hier niet tegen in beroep te gaan hebben ze dus eigenlijk gezegd dat ze het met de gemeente eens zijn. Achteraf gezien dus niet erg handig van ze geweest. Maar ja, je kan het zo ook niet echt kwalijk nemen. Wie heeft er nou ervaring met dat soort praktijken. |
|
Hmm laat ik vooropstellen dat ik 23000 gulden voor 46 posters compleet buiten proporties vind, maar als je als bestuur van de gemeente te horen krijgt dat je niet mag wildplakken, dan baseer je daar toch je beleid op? Dat zou iedereen in de vereniging moeten weten, NIET WILDPLAKKEN!! Jammer hoor. |
|
beetje belachelijk 23000 voor een paar posters, iemand zijn schedel inslaan is goedkoper. Maarja das nederland |
|
en ondertussen sterft Utrecht aan metalgebrek |
|
Nouja, virus was toch al zo goed als dood...alleen wel jammer dat het zo moet gaan. |
|
quote: Inderdaad, eerst is "White noise" omgezet in een trendy nu-metalzaak , nu dit weer. Het wordt er niet beter op in de Domstad. |
|
Bovendien betreft het hier een studentenvereniging. Ieder jaar zit er een nieuw bestuur. De posters die wildgeplakt zijn, zijn overigens geplakt op de schutting van een pand dat al jaren afgebrand in de binnenstad staat. Die schutting wordt ook al jaren door IEDEREEN gebruikt om allerlei posters op te plakken. Alle studentenverenigingen in Utrecht (zeven stuks) en allerlei instanties en bedrijven plakken daar naar believen. Als V.I.R.U.S. dan een keer over een enorme laag posters heen 46 posters naast elkaar hangt zijn ze ineens de lul... |
|
quote: That gives me an idea. De schedels van de gemeente, een boete hebben ze nou toch al |
|
RIP zullen we maar zeggen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Maar in Amsterdam is het nog minder metal, dit is nog altijd de gaycapital, die begrijpen helemaal niets van metal. |
|
quote: Virusray for War 1987, Virus:Force Recon 1988 en Virus:Lunacy 1989, zeer matige albums en rommelige band. |
|
Ik vindt het wel erg overdreven dat je een boete geeft van 23 ruggen voor 46 postertjes.... Ik beb er niet mee eens dat je die posters zomaar op straat plakt, maar zon boete is wel erg hoog en nu is mn droom van een leuke utrechtse studenten vereniging kaput.. muh The only reason we're still alive is because someone has already decided to let you live... www.myspace.com/acumennation |
|
uh, dit is al een best oud topic he... Je moeder. |
|
Beetje zinloos omhoog geschopt ook |
|
notabene door een mod foei Je moeder. |
Index / Heavy Metal |