|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
quote: Het gaat om muzikanten hier. Als je dit topic niets vind is prima, maar reageer er dan gewoon niet op ipv te gaan zeiken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gast!!!!!!!!!! Dat jij niet weet dat ie bassist is en dus muzikant en dus hier tussen past kan ik niets aan doen niet zo snel op je teentjes graag er zijn ergere zaken in de wereld Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
alleen eretitels die ze gekregen hebben omdat ze zo goed zijn he! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Corpsegrinder: omdat hij vroeg in Corpsegrinder "zong" en men altijd naar hem refereerde als ""That Corpsegrinder guy" als men het over hem had. Uiteindelijk is dat zijn bijnaam geworden (aldus de 20 jaar anniversary DVD van Cannibal Corpse. Verder: Bjorn "Speed" Strid (zanger Soilwork) omdat ie van snelle auto's etc. houdt (stond vroeger ook vaker in een formule 1 pakje on stage). |
|
quote: Tis dan ook een heeeele goeie bassert heh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: ja, het gaat de goede kant op zo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Om er maar even serieus op in te gaan. Hij zat in de band Corpsegrinder, dus iedereen had het over George van corpsegrinder. Uiteindelijk is dat gewoon George Corpsegrinder geworden en gebleven. ik zou zeggen check de dvd http://www.youtube.com/watch?v=ZuPyhpNs_2w |
|
Aardige vent overigens. Boeiender |
|
Vinnie "optometric abandon" Colaiuta. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
"Fast" FRNK Schiphorst Chris "Rainbow" Theuvenet Boeiender |
|
quote: Ik ken wel 'Fast' Eddie Clarke. Bareuh... |
|
quote: Die nicknames hoeven toch niet altijd een 'eretitel' te krijgen? Bij de meesten zijn het gewoon nicknames... Je moeder. |
|
Dat zie je toch echt verkeerd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
iemand nog 2e hands shirts te koop? [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 14-08-2010 21:59] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In de jazz zie je vaker dat mensen titels krijgen (of zelf aannemen, lutsers heb je altijd ) gezien hun prestaties/respect in hun scene ("king", "count", etc.). In metal zou ik het zo niet weten. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |