IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 28/8 Primordial, First Blood, In-Quest, Gorath,...
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 16-08-2010 10:02 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Southwicked is de nieuwe band van Alan West!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 16-08-2010 10:03 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

En As is kort bij Eindhoven, Weert, Geleen, Maastricht,...

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-08-2010 23:08 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-08-2010 17:55 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Tof feestje was dit !!
Mooie gevarieerde line-up, goede sfeer, zeer schappelijke drankprijzen (1,50 voor een pilsje/colaatje) en goed geluid in leuke zaaltjes + tent.

Primordial was uiteraard heer en meester, volkomen geniale band.
Maar ik heb ook zeer genoten van Diablo Blvd., In-Quest (ondanks de technische probleempjes), Gorath, Sardonis en een paar jonge, niet altijd even strakke maar oh-zo-enthousiaste corebandjes in de "clubstage".
En ik wil een jachtvergunning op mensen die zich schuldig maken aan dat sneue "violent-dancing", verdomme.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-08-2010 18:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2010 17:55 schreef yowannuzz het volgende:
En ik wil een jachtvergunning op mensen die zich schuldig maken aan dat sneue "violent-dancing", verdomme.

Sneuerd

Erg jammer dat ik niet op dit festival aanwezig was, had graag First Blood nog eens gezien.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-08-2010 19:34 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Als ik voortdurend moet uitkijken dat ik niet in mijn gezicht geschopt word, vermindert dat voor mij het plezier van een bandje kijken danig.
Raar maar waar.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-08-2010 20:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kan ik me voorstellen. Raar maar waar Maar dat is een discussie waar we toch niet gaan uitkomen.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com