|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Negura Bunget - Cunoasterea Tacuta |
|
Green Day - Dookie iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Negura Bunget - Norilor |
|
Shining - Halmstad |
|
Xasthur - Screaming at Forgotten Fears |
|
Vanwege de hoge score op de frontpage. |
|
Je punt? |
|
Zoroaster - Matador |
|
quote:Dat je je laat beïnvloeden door iemand die volgens jou voornamelijk rotzooi recenseert en die je liever weg hebt. Zou ik zelf niet doen. |
|
quote:Raak! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Aan de score te zien is het niet bepaald rotzooi, wel? Ik ga af op de score, niet op de reviewer. |
|
quote:Als de reviewer alleen maar hoge scores geeft aan rotzooi, kan het desalnietemin behoorlijke rotzooi zijn... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
The Old Republic video's. |
|
Alcest - Écailles de Lune |
|
Green Day - Nimrod iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
I woke up on the wrong side of the floor. Made, made my way through the front door. Broke my engagement with myself. Perfect picture of bad health, another notch scratched on my belt. The future just ain't what it used to be. I got a new start on a dead end road. Peaked, peaked out on reaching new lows. Owe, I paid off all my debts to myself. Perfect picture of bad health, another notch scratched on my belt. The future's in my living room. Uptight, I'm a nag with a gun. All night, suicide's last call. I've been uptight all night. I'm a son of a gun. Uptight I'm a nag with a gun. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Ren & Stimpy op NickToons. |
|
quote: Vette plaat! Ook bekend met het werk van Virus? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nee, ik weet wel van het bestaan ervan, maar nog niet geluisterd. Ik zal het binnenkort eens checken. |
|
quote: Zeker doen! De voortzetting van Ved Buens Ende maar dan iets minder black metal georiënteerd. Check dit; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Discovery Channel - Massive Engines |
|
quote:Ieuw, Mean Machines in de plaats, laat dan maar zitten. |
|
quote: Dat klinkt idd zeer fijn! Ik zal morgen eens zoeken, dankje. NP: Reverend Horton Heat - Lucky 7 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |