|
Auteur: |
|
|
Summerbreeze: van a.s. donderdag 19 tot zaterdag 21 augustus, voor de snelle beslisser die nog wil gaan 0629240424 of houtekiet_deps@hotmail.com (nu liefst bellen natuurlijk). Evt. 2e ticket is optie via een vriend van me. Vervoer naar/van Summerbreeze is evt. inclusief (vanuit Eindhoven die omgeving rijd iemand). [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 16-08-2010 23:31] |
|
Dude... |
|
Hardleers he? |
|
He jammer Joris dat ik net besloten heb niet te gaan. =) |
|
quote:Hoevaak gaan we dit nou nog lezen? |
|
Dat ik niet naar Summerbreeze ga?1x azijnplasser. =) |
|
quote:#2. |
|
Hm gaan we het nog leuker maken.Ik had al lang geleden besloten niet naar Summerbreeze te gaan. Ook niet naar PS,maar daar ben ik wel bij mee dat ik last minute gegaan ben. =) |
|
Ok, fijn allemaal, maar who gives a fuck? Bovenstaande was weer #3 maar ik hou mijn mond maar verder in het kader van ontopic. |
|
Slechtheid is zich aan het verzetten tegen mensen die normaal lief tegen hem doen, bij deze> Val *..bliep..*! [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 17-08-2010 2:03] |
|
Misschien wel vertieft dat ie nog steeds me nieuwe msn niet heeft. maar ja het lukt op een of andere manier niet om elkaar toe te voegen.. =) |
|
|
|
quote:Deze gaat zo toch dicht. |
|
Ik was ot potverdrie.Maar ja volgend jaar maar wel misschien Summerbreeze aandoen. =) |
|
Dus dit jaar niet? |
|
zeker weten? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zie ook je eerste topic... Bruce Banner |
Index / Concerten |