|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ziet er wel extreem duur uit |
|
En? Heeft iemand hem al? En issie koel? |
|
quote: |
|
quote: Joahhhhhhhh... Ik heb hem en hij is zeker koel!!! Heads I win, tails you lose |
|
quote: wowowow vette shit!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Wauw.... Hoe duur???? Waar??? To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Het is niet het goedkoopste maar wel het makkelijkste: Large -> 109 pleuros! |
|
Bloody Hell! Da's niet mis... Maar het is zo mooi... Mentation - www.mentation.nl |
|
Geen idee of het in dit topic thuis hoort, maar goed. Vanacht de nieuwe video van Iron Maiden gezien. Het stelt niet zo erg veel voor, maar het resultaat mag er wezen. Het nummer zelf, The Reincarnation Of Benjamin Breeg, is best wel speciaal. Een 7 minuten durende epic die niet bepaald een logische single-keuze is, me dunkt. Voor Maidenbegrippen is het ook best sober qua riffs en melodieën. Nico houdt zich duidelijk in en ook de soli zijn eerder ingetogen. Ik hou er wel van. Nog? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
[quote]Op 17 juli 2006 13:04 schreef Count Usher het volgende: Geen idee of het in dit topic thuis hoort, maar goed. Vanacht de nieuwe video van Iron Maiden gezien. Het stelt niet zo erg veel voor, maar het resultaat mag er wezen. quote] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/263/26 |
|
Graag verder in het algemene Iron Maiden topic The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |