|
Auteur: |
|
|
ik ga die box ook niet kopen maar ben wel heel erg ranzig fucking benieuwd hoe hun nieuwe album gaat klinken |
|
quote: Ik ben ook zeer benieuwd naar die twee nummers met dead. Maar voor twee nummers is het wellicht iets te duur. |
|
idd een beetje onzin om die box te kopen als je de cd's al heb liggen. Jammer dan van die 2 nr's |
|
Het zou me eigenlijk niets verbazen als ze al op een andere CD/plaat staan (bv. A Tribute To The Black Emperors ofzo). |
|
die 2 nrs zijn gelduitdenzakklopperij zodat diehard fans die platen TOCH gaan kopen. |
|
Bah, grand declaration of homosexuality of vinyl.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hahahaHA Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmm... ik had dit al eerder ergens gelezen.. Deathcrush zou ik graag op vinyl willen hebben, maar een rerelease is al weer minder, en om daar nou een hele box voor aan te schaffen.. Die 2 nummers.. tjsa.. dat is wel gaaf.. Ik neem overigens aan dat het geen nieuwe nummers zijn, maar gewoon weer ergens opgedoken liverecordings of rehearsalzooi.. toch gaaf.. Ik heb pas nog twee nummers met DEAD op vocals gekocht op een 7" ep die vorig jaar is uitgekomen in een oplage van 100 stuks! 'Sometimes they come bakc' heet die.. erg gaaf.. Pure Fuckin ' Armageddon en Necrolust, beide rehearsalopnames uit 1991 , met Dead dus.. .. ATILLA: Je zegt dat je al die andere dingen al hebt, ik neem aan dat dit op cd is of het je het op vinyl?? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-04-2002 15:30] |
|
De ultimate Mayhem boxset zou voor mij zijn: Deathcrush LP Live in Leipzig LP Freezing Moon Picture LP |
|
Ik ben hevige fan van Dead maar heb ook al alles en zal waarschijnlijk deze box ook niet aanschaffen. Die 2 nummers met Dead zullen wel op een andere manier te verkrijgen zijn, bv: kopiƫren of van internet... . Als men wil kun je er zeker aan geraken dus. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ja, ik koop allang geen viny meer. Een kameraad van mij heeft "deathcrush"op vinyl. Die heeft hij zelf nog bij Euronymus besteld, daar correspondeerde hij mee. Die plaat doet hij echt nooit weg. |
|
EeeeehhhhGADVER! Hoe kunnen we nog meer geld uit Mayhem slaan? Nou simpel, ik heb nog wel een tape waar een ruft van Dead op staat, laten we die uitbrengen op limited 7"! COMMERCIE |
|
belachelijke zooi, dat is het |
Index / Heavy Metal |