|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
homos neuken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bumba kijken, niks bruter dan dat! Het doet maar even pijn! |
|
|
|
Het paringsritueel van de middelste zaagbek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
klysma's. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Of over hoe het is om nog nooit geneukt te hebben. Boeiender |
|
met homos? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
of met klysma's? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
als we het over homo's hebben. Of is dat toch een wijf....? zal de nacht wel zijn.. |
|
Jezus en je goede relatie met Hem en het dan black metal noemen. |
|
duurt laaang... |
|
quote:Als je daar al niet creatief genoeg voor bent... |
|
mja normaal wel, maar afgelope tijd beetje inspiratieloos. plus de stapel teksten die ik heb liggen vind ik niet goed genoeg meer -_- Geef liever nuttige comments dan critiek zonder zelf iets te noemen [Dit bericht is gewijzigd door Mummified Corpse op 20-08-2010 1:57] |
|
Even doorposten, dan kun je in onzin inspiratie opdoen uit de posts van Hypnos. |
|
haha idd, nog even en hij mag zich laten inspireren door het lelijke vrouwen topic. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-08-2010 2:00] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Houd het instrumentaal, heb je ook geen onderwerpen nodig. |
|
Vind ik ook wel fijn, iig hou ik niet van zang op de voorgrond. En meestal niet van kunst met veel menselijke vormen of verwijzingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Topics sluiten TERWIJL JE NIET KIJKT bruut Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Interpunctie, dát is bruut. |
|
over lijken en mummies enzo |
|
Tering zeg, dit zal inspirerende muziek worden als ze niet eens onderwerpen voor de teksten kunnen verzinnen ... |
|
Pedonecrofilie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Necropedofilie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |