![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
Je begint het te leren, gave muziek ![]() Nu nog een mooie openingspost ![]() [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 21-08-2010 0:05] ![]() |
|
Morgen eens proberen, nu geen zin. Hypnos 666 mag alleen nog maar copypasten. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ja past wel in mijn straatje alhoewel ik nog iet al te kapot ben van de zang, maar daar valt wel overheen te komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Lekker! ![]() |
|
Veel goede beschrijvingen hierover gehoord, maar het pakt me gewoon niet. ![]() |
|
Het nieuwe album (Obsian) klinkt erg goed. Doet me behoorlijk denken aan Krallice met een vleugje Voivod! ![]() ![]() |
|
super plaat! donker, dreigend, ondoorgrondelijk, verraderlijk, ontoegankelijk... jaarlijst! ![]() |
|
quote: Dan ben ik best een beetje benieuwd. ![]() |
|
Na één keer luisteren niet erg onder de indruk. Van de week nog maar eens voor gaan zitten. ![]() |
|
quote: echte groeiplaat dit, moeilijk te behappen ineens, maar absolutely worth it imo, maar dat wist je al ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 09-11-2013 14:21] ![]() |
|
quote: The fuck? ![]() |
|
quote: Net gezien dat één van de leden van Castevet ook in Krallice zit. Reden was het nog eens opleggen van Obsian, wat een fenomenale plaat blijft me dat zeg. ![]() ![]() ![]() Ik ga Krallice nu ook terug eens een kans geven, zag net dat ze ook dit jaar een nieuwe uit hebben (ben ze al eventjes uit het oog verloren). ![]() |
|
quote: Die laatste Krallice-plaat is erg goed. Alsof ze de sterkste punten van de laatste vier platen pakken en die combineren. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |