|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Je begint het te leren, gave muziek Nu nog een mooie openingspost [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 21-08-2010 0:05] |
|
Morgen eens proberen, nu geen zin. Hypnos 666 mag alleen nog maar copypasten. |
|
signature |
|
Ja past wel in mijn straatje alhoewel ik nog iet al te kapot ben van de zang, maar daar valt wel overheen te komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lekker! |
|
Veel goede beschrijvingen hierover gehoord, maar het pakt me gewoon niet. |
|
Het nieuwe album (Obsian) klinkt erg goed. Doet me behoorlijk denken aan Krallice met een vleugje Voivod! |
|
super plaat! donker, dreigend, ondoorgrondelijk, verraderlijk, ontoegankelijk... jaarlijst! |
|
quote: Dan ben ik best een beetje benieuwd. |
|
Na één keer luisteren niet erg onder de indruk. Van de week nog maar eens voor gaan zitten. |
|
quote: echte groeiplaat dit, moeilijk te behappen ineens, maar absolutely worth it imo, maar dat wist je al [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 09-11-2013 14:21] |
|
quote: The fuck? |
|
quote: Net gezien dat één van de leden van Castevet ook in Krallice zit. Reden was het nog eens opleggen van Obsian, wat een fenomenale plaat blijft me dat zeg. Ik ga Krallice nu ook terug eens een kans geven, zag net dat ze ook dit jaar een nieuwe uit hebben (ben ze al eventjes uit het oog verloren). |
|
quote: Die laatste Krallice-plaat is erg goed. Alsof ze de sterkste punten van de laatste vier platen pakken en die combineren. |
Index / Heavy Metal |