|
Auteur: |
|
|
Ehhh... die gozer was al bruut bekend voordat CoP uitkwam. Bruce Banner |
|
Idd in jaren 60 was het al een held, en hij is gewoon doorgegaan met toffe muziek maken. Spectrum of divine nature van CHD vind ik er altijd erg op lijken hehe [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-08-2010 18:17] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mijn favo wat een zalig mooie lasersounds bij de versnellingen episch... zit hij gewoon te roken bij een film over de Olympische Spelen XDDDDDDD [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-08-2010 18:30] signature |
|
quote: En de soundtrack voor Chariots of Fire. Edit: Zoals het verloren schaap dus ook net post. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-08-2010 18:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Blade Runner niet vergeten! Black seeds of bunny! |
|
quote: Hehe, eigenlijk noemt dit nummer "Titles", van het Chariots of Fire album. Het eigenlijke Chariots of Fire nummer is 20 minuten lang. En Vangelis was natuurlijk al bekend toen hij nog met Aphrodite's Child speelde. Hier, wat meer prog-rock style Vangelis, eerste track van zijn solo-debuut, Eart: [Dit bericht is gewijzigd door Rix op 21-08-2010 18:41] |
|
Blade Runner one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
vangelis heeft goede muziek |
|
Dat heeft hij niet. |
|
Vangelis zegt U? Die heeft inderdaad erg fijne muziek gemaakt (al dan niet in samenwerking met Jon Anderson) - mijn persoonlijke favorieten zijn dan ook: en natuurlijk: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Net wat cd's van hem gevonden. kippenvel! A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote: Sin tide manufacturing ook! is ook geen geheim dat we fan zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
... Vlaamse humor signature |
|
Lang niet zo gek als sommige serieuze inzendingen, hehe. |
Index / Muziek algemeen |