|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi Mensuh! Ik zoek al een tijdje de LP van Type O "Bloody Kisses". Wie zou hem willen verkopen aan me? Gegroet! |
|
de LP??? of de CD??? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
de cd kan ik al nergens vinden, laat staan de LP MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb al een paar keer e White Noise geprobeerd, en gister de cd beurs, maar nergens was ie te vinden MuayThaigerrr!! |
|
quote: Okee... Het is de bedoeling dat je VOOR je een topic opent de ZOEKEN functie (naast 'active topics') gebruikt. Als je dit gedaan had, en als string 'Gezocht' had ingeypt had je gezien dat er al minstens 40 topics met gezocht in de titel staan.. Zo zijn er onder andere te topics 'het grote speurtopic' en 'gezocht algemeen' , etc etc.. Als iedereen voor ELK item wat hij/zij zoekt een nieuw topic aanmaakt gaat het wel heel erg hard... No offense intended.. |
|
quote: Dan kan je gewoon niet zoeken... http://shop.bluedome.net/fo/shop.nl/index.jhtml;$sessionid$EZY0CLSLMGG3SCQABAFETIQ?productId=269518&categoryId=28 en http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=ELCHEAPOD&p_mi=3135901 en http://elcheapo.nl/rd.pl?bfid=10194114134450&action=buy&siteid=ceedvd&rowid=16 en http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=AWQE6RE9Q-wEgC3_-hnHrmML29D45CE6blk=?BOL_OWNER_ID=1000004000039705&Section=MUSIC [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 21-04-2002 19:53] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Kom op.. dat de LP rare is zou ik me voor kunnen stellen, maar de cd verkoop loopt nog steeds dus ga gewoon naar de Free Record Shop of Sound Session of Whilte Noise en vraag of ze hem bestellen.. |
|
Ga ik dus ook doen, maar ik wil hem eigenlijk eerst luisteren voordat ik hem koop. . En van het internet bestellen doe ik niet aan. MuayThaigerrr!! |
|
dan moet je em downloaden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Via bijvoorbeeld BOL.com kun je makkelijk een cd bestellen hoor... Je krijgt er een acceptgiro bij... En Bloody Kisses luisteren???? Die kun je BLIND (doof) kopen!!! Vertrouw me!!! Of ken je Type O Negative nog niet ? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Waarom niet?? Vanwege veiligheid ofzo?? Als je bij bol besteld is het enige wat je op hoeft te geven je naam en adres, dus geen creditkaart zooi, etc.. Je krijgt dan je cd thuis met een acceptgiro die je invult en opstuurd.. makkelijker kan niet.. mmarja, als je eerst wilt luisteren... (ik kan trouwens moeilijk geloven dat je NIEMAND kent die die cd heeft.. ) |
|
Ik ga eerst wel bij White Noise vragen of ze hem kunnen bestellen, ik wist niet dat dat kon nl Anders idd downen MuayThaigerrr!! |
|
quote: hier in apeldoorn liggen er 2 bij plato, 1 bij van leest en 1 bij free record shop waar woon jij??? urk??? Je moeder. |
|
quote:Luisteren is voor mietjes. En je weet toch wel hoe Type O Negative klinkt? |
|
quote:Dan kan je nog altijd naar emmeloord gaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Begin ik me wel serieus af te vragen wat voor een rampstad ik wel niet woon (Utrecht)ik kan hem echt nergens vinden... Nou ja, ik zie welwat te regelen MuayThaigerrr!! |
|
Misschien moet je gewoon bij Commerciëlere winkels zoeken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga morgen naar White Noise en vraag wel of ze 'm kunnen bestellen (diegene die dat zei: dank voor de tip) Probleem (heel waarschijnlijk) opgelost MuayThaigerrr!! |
|
quote: Hebben ze daar een goeie cd-zaak dan??? volgens mij alleen maar "Clay-cd" en die nodigen alleen maar Jody Bernall uit... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
neen ook wel de free record shop en nog zo'n andere. Het woord goed neem ik niet in de mond. Maar ze zijn wel bereid te bestellen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ahum, die CD's van Type O Negative zijn ook wel erg moeilijk te vinden. Maar dat is al tijden zo; je kunt beter op zoek gaan naar de LP-versie! |
|
Plato Rotterdam heeft de cd's Sounds Rotterdam heeft de cd's Large pop merchandise heeft de cd's Lijkt me toch geen moeilijke keus Maak er een dag trip Rotterdam van. Geen tijd, mail Shadow_Smile ff en hij kan je helpen. Gegroet Wiegen Meister ! |
|
Hm..een dagtrip Rotterdam lijkt me wel wat ja. Misschien dat ik (als ik ga) de middag voor het Shredfest in de Baroeg in Rotterdam ga ronddwalen op zoek naar goede cd's. Dank voor de tip S_S MuayThaigerrr!! |
|
quote: Geef dan ff een seintje, anders loop je je gek te zoeken naar die winkels. Wiegen Meister ! |
|
TYPE O NEGATIVE demo more material TYPE O NEGATIVE have finished demoing two more original compositions and an as-yet-undisclosed cover song for the group's forthcoming full-length album, tentatively due on October 29th through Roadrunner Records. The group had previously recorded nine songs during the pre-production process for the upcoming CD, among them "Nettie", "I Like Girls", "Valentine's Day", "I Need Love", "Anesthesia", "Why Won't You Love Me", "Above All Things", and "Life Is Killing Me". TYPE O NEGATIVE are hoping to enter Systems 2 studios in Brooklyn, New York before the end of the month to begin recording the as-yet-untitled effort, which will once again be produced by keyboardist Josh Silver. In related news, TYPE O NEGATIVE drummer Johnny Kelly will perform with his LED ZEPPELIN cover band called EARL'S COURT at Wicked Monk bar in Brooklyn, New York on Saturday, June 29th. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |