|
Auteur: |
|
|
Voor power metal fans is dit misschien wel een band die men kan bekoren. Het zit qua stijl wat richting Stratovarius. Nieuw materiaal is onderweg volgens hun facebook. Persoonlijk kijk ik daar erg naar uit. http://www.myspace.com/sacrecy |
|
Ik vind het niet echt wat, maar als je dit leuk vindt kan Seventh Avenue je misschien ook wel bekoren. http://www.myspace.com/seventhavenueband http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: die ken ik een uiterst goede band inderdaad, bedankt voor de tip, leuk ook. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 22-08-2010 12:26] |
|
quote: omdat ik het niet vaak meemaak als ik hier een tip aanlever en er een terug krijg, dat is iets moois |
|
Sowieso ook wel fijn dat je een keer normaal antwoord kreeg lijkt me. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dit zal zeker ook meegespeeld hebben ja. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
...omdat je ook soms zaait wat je oogst... om maar in Bijbelse termen te praten... |
|
quote: logischerwijs speelt dat een rol inderdaad, maar goed |
|
Littekens blieft 't Was een troosteloze zondag in November Zo'n dag woar ik dach doar kump gin ende an Met 't veur uutzicht op die dagen in December Al met al wier ik doar niet echt vrolijk van Zie was vertrokken met al mien grei en de kinder Ik was dagen weggewes en ik las eur brief Ik ston eur in de weg zie had van mien alleen hinder Op de kindertekening ston ' papa is lief' 't Is now twaalf joar gelejen en weer November In mien miljoenenkeet met mien tweede vrouw Ons 1,5 joar huwelijksfeest vierden wi-j in September Moar ik heb zelf gezien zie is mien niet trouw As dappere plattelander sloa-jow doar hen Rechten en plichten die ik donders goed ken Tied heelt alle wonden a-j d'r gin zalt in wrieft Diep in ow hart besef i-j dat d'r littekens blieft Tied heelt alle wonden a-j d'r gin zalt in wrieft Diep in ow hart besef i-j dat d'r littekens blieft Diep in ow hart besef i-j dat d'r littekens blieft Diep in ow hart besef i-j dat d'r littekens blieft |
|
quote:Kijk naar de vogelen des velds. Ze zaaien niet en ze maaien niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Als je dagen van de keet bent moet je niet raar opkijken als de vrouw een keer vertrokken is natuurlijk. Typisch Bennie weer, zielig doen maar ook totaal onvermogen om kritisch naar zichzelf te kijken, net als met die speedfreaks. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
jij kunt er gewoon niet tegen dat de vrouw van Bennie wel weg is gegaan.... |
|
Ik vind Normaal geniaal hoor. Maar Bennie vind ik af en toe wel een beetje een aansteller. Al heeft hij bij vlagen ook prachtige dingen geschreven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hehehehe! nou, wat vind jij geniaal dan? ik vind bovenstaand nummer bijvoorbeeld echt mooi... |
|
Wat heeft dat met Sacrecy te maken? |
|
quote:Wanneer wordt jij mod, ouwe klikspaan? Offtopic ftw! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: zjembek, wat heeft deze gristenkutteringtyfesband met metal te maken? dood aan alle gristenen! in de kont neuken, misbruiken,op de brandstapel ermee!!! omdat god het wil! |
|
Ik vind het nog best wel metal klinken, al ben ik er niet kapot van. |
|
Verschrikkelijk, maar dat vind ik van alles wat naar powermetal riekt. Ik krijg er geen avondroede van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik heb juist het idee dat ik weer risperdal moet nemen, ik hoor allerlei stemmen en die blonde teef moet zich door jezus onbevlekt laten ontvangen... |
Index / Heavy Metal |