|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmm, ook vergeleken met III en IV? Even een decent headphone luister session doen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiƫnt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Ik vind hem heel sterk, stond dan ook op 6 in mijn lijst en de plaat groeit nog steeds per luisterbeurt. Nog te vroeg om te zeggen of hij de vorige overtreft, maar komt minstens in de buurt. |
|
Ik kende er niks van, maar valt me behoorlijk tegen. De zang staat veel te zacht in de mix imo. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-01-2018 22:04] |
|
Laatste jaren niet veel meer naar geluisterd hoe zit het hiermee? signature |
|
quote: Het album 'V: The Inside Scriptures' (2017) is en zal het laatste werk blijven als ik het goed herinner. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
liever Antaeus iig. signature |
|
signature |
|
quote: Blijft een bijzonder brutale, naargeestige plaat, maar tot nader order blijft deze band helaas gesplit... Vanwaar deze post Hypnos? |
|
kind reminder signature |
|
Bedankt daarvoor. Was eigenlijk enkel bekend met IV en een 2e variate van III (?). I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Ik dus met deze en met IV - de eerste en III vreemd genoeg nog nooit geluisterd (ook al vind ik II en IV super, heb ze beide op vinyl). Gisteren ook hun zwanenzang V beluisterd, klonk goed, maar op het eerste gehoor minder straf dan II en IV... Bij deze ook merci aan Hypnos voor het onder de aandacht brengen |
|
signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |