IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Aosoth Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2018 13:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Echt een harde plaat als je het mij vraagt. Ik had 'm in 2017 gemist, maar ontdekt dankzij de jaarlijst.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 12-01-2018 13:46 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2018 13:26 schreef iPim het volgende:
Echt een harde plaat als je het mij vraagt. Ik had 'm in 2017 gemist, maar ontdekt dankzij de jaarlijst.
Hmm, ook vergeleken met III en IV?

Even een decent headphone luister session doen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiƫnt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 12-01-2018 14:35 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Ik vind hem heel sterk, stond dan ook op 6 in mijn lijst en de plaat groeit nog steeds per luisterbeurt. Nog te vroeg om te zeggen of hij de vorige overtreft, maar komt minstens in de buurt.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2018 21:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik kende er niks van, maar valt me behoorlijk tegen. De zang staat veel te zacht in de mix imo.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-01-2018 22:04]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2021 16:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Laatste jaren niet veel meer naar geluisterd


hoe zit het hiermee?


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 29-01-2021 16:31 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2021 16:21 schreef Hypnos het volgende:
Laatste jaren niet veel meer naar geluisterd


hoe zit het hiermee?


Het album 'V: The Inside Scriptures' (2017) is en zal het laatste werk blijven als ik het goed herinner.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2021 11:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

liever Antaeus iig.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2023 19:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-02-2023 21:50 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2023 19:26 schreef Hypnos het volgende:



Blijft een bijzonder brutale, naargeestige plaat, maar tot nader order blijft deze band helaas gesplit... Vanwaar deze post Hypnos?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2023 10:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kind reminder


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 28-02-2023 10:16 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Bedankt daarvoor. Was eigenlijk enkel bekend met IV en een 2e variate van III (?).


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-02-2023 15:59 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2023 10:16 schreef Tanteloos het volgende:
Bedankt daarvoor. Was eigenlijk enkel bekend met IV en een 2e variate van III (?).


Ik dus met deze en met IV - de eerste en III vreemd genoeg nog nooit geluisterd (ook al vind ik II en IV super, heb ze beide op vinyl). Gisteren ook hun zwanenzang V beluisterd, klonk goed, maar op het eerste gehoor minder straf dan II en IV...

Bij deze ook merci aan Hypnos voor het onder de aandacht brengen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2023 19:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen