|
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! METALNIGHT with Chain of Dogs, Myrkvar, Men Enter Tavern, Grimhorde & Viatora Locatie: De Azijnfabriek, Roermond Entree: gratis www.azijnfabriek.nl Afterparty met DJ Hub de Galliër [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-08-2010 16:08] |
|
Hoe laat begint de eerste band? Heb geloof ik laatst soort van beloofd ook te komen... |
|
HEUY!!!! Om 19.00 gaat de zaal open |
|
Dat is dan mooi te combineren met Ell Nino, want daar speelt om kwart voor zes Involved |
|
HEUY!!!! En daarna iedereen naar de azijn voor metal & bier |
|
|
|
Vanavond mensen...allemaal komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was inderdaad een erg gezellige avond. Chain of Dogs is een leuke band! Viatora (dat was de eerste band?) was aardig voor zo'n jong bandje, met name het zangeresje klonk veelbelovend. Maar verder kon de muziek me niet echt boeien. Ook Myrkvar, Men Enter Tavern en Encorion konden me totaal niet boeien.....dat hele folkmetal genre is zo uitgemolken dat alles hetzelfde klinkt en er totaal niks inspirerends meer is te horen. Nee, ik heb het echt wel helemaal gehad met deze stijl. Maar naast de saaie muziek wel een gelsaagd gezellig avondje [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-08-2010 13:56] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |