|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Aanwezig...Ragnarok was erg gaaf op Brutal Assault. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook aanwezig! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Funeral Goat! |
|
Oh jaaaaaa!! =) |
|
Niet helemaal zeker of ik er bij ben, maar het klinkt wel intressant. Als ik ga dan ben ik best benieuwd naar Ragnarok. Ik heb ze zelf nog nooit live gezien. euu? |
|
hmm, als ik niet om 0700 moest werken dinsdag was ik wel gegaan.. |
|
Ach, ik moet ook al om 5 uur 's ochtends m'n nest uit om te werken maar wil dit toch niet missen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sowieso Marduk met de huidige line-up is ergggg vet.... |
|
ik mis de rauwe strot van Legion stiekem We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ik niet. Die gast bakte de laatste shows dat hij nog bij Marduk zat er echt niets meer van. Wat een aanfluiting was dat, zeg. |
|
Damn, heb hier erg veel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga! Net besloten. euu? |
|
Wel ver weg voor mij maar dat heb ik er zeker voor over! |
|
Vanavond al weer, in de kleine zaal dus dat wordt gezellig! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Toch maar niet heen, helaas... Beetje te veel van het goeie zo na Wolfszeit. Maar Ragnarok zette echt weer een zeer vette show neer op Wolfszeit. Valkyrja en Marduk waren ook vast wel goed, maar wegens te veel drank kan ik me die niet meer herinneren, helaas Maar gaat vast vet worden met drie goeie bands in een package en Funeral Goat erbij! |
|
quote: Hoe klein?Twijfel kaartje aan de deur te kopen. En hopelijk zijn de bands rond 23 uur klaar.... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-09-2010 15:04] =) |
|
quote: Nou, klein vergeleken met de "grote zaal"; het is volgens mij die kleine zaal op de begane grond. En even tellen: 4 bands, start 20:00... 23:00 zal krap aan worden (30-40 minuten speeltijd behalve Marduk en twintig minuten change over), maar ik zou gewoon komen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja dat was ik wel van plan,ondanks nog gaar van Occult. Nou ja stond op een site dat de bands op tijd klaar zouden zijn voor de laatste treinen.... Maar ja ik kan ook rond 00u een trein nemen maar dan ben ik ruim 3 uur later thuis ipv. anderhalf uur. *belt kennis voor plek om te crashen*. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-09-2010 15:29] =) |
|
Ik weet ook niet hoe laat het afgelopen is. Beetje irritant op maandag, maar goed, heb er wel zin in ook. Het wordt toch snel 00:00u. denk ik. |
|
quote: Beetje late reactie, maar zo is het wel. |
|
Waarschijnlijk aanwezig, mits de auto zo meteen gerepareerd is tenminste, want na 22:30 met de trein van Tilburg naar Oost NL reizen is helaas geen alternatief. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
@ Vampire John: bedankt voor het aanbod, zal het er met de baas over hebben. Sta voorlopig nog bij de garage te wachten. Mijn hele dagplanning is GVD naar de klote en de accu van mobiele tel. nu leeg, vandaar ff via deze manier en ik mail je als ik van je aanbod gebruik wil/kan maken. Mocht ik er niet zijn: de groeten aan Ragnar (uit IJsland), dat is de tijdelijke drummer van Valkyrja. Mega getalenteerd jochie! [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 06-09-2010 16:50] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zal ik doen mr. Klister! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Damn wat stond het geluid teringhard....nog last van m'n oren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |