|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezellie www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Zo, dat was weer geniaal. Ortega, gaaf bandje maar A Storm of Light kwam, zag en overdonderde wederom als een wals www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Meer als een storm neem ik aan? |
|
whehehe, en erg weinig licht ook best wel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik vond Ortega érg tof! Van A Storm Of Light jammer genoeg niet zoveel gezien. |
|
quote: Wals is het juiste woord ja. Heerlijk optreden weer, van beide bands. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
storm of light stond in het begin veels te hard man. Heb mij zeker vermaakt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat hoort zo! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heb ze 10 minuten gezien daarna bar. Ik kon het zelfs beter horen daar, duidelijker. Dus wat hoort hoe? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Vorig jaar stonden ze net zo hard. Met oordoppen in precies goed wat mij betreft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nou ja dat is dan jou ding. Ik hoorde dat iemand van simplon meerdere keren aan de band vroeg of het wat zachter kon. Je kan niet zomaar zo hard gaan als je wilt. Ik was er vorige keer ook. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Klopt. Het stond ook hard en veel harder dan 'normaal', maar blijkbaar vinden zij dat prettig. Ik ook, bij deze band. Bij andere bands weer niet. quote: Dat weet ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Zangeres kwam niet altijd goed door, dat was jammer. Wel een mooi optreden. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |