|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Against God and Government |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-01-2011 19:51] |
|
Jeetje, streepjes en ruitjes combi.. niet best! |
|
Zelf vind ik dat nog wel meevallen, maar misschien heb je gelijk. |
|
Haha nouja het is een beetje teveel zeg maar, met effen pak of blouse was het een beter geheel geweest. [/modepolitie] |
|
Ik vind het wel staan. Vooral in combi met de trendy stoppelbaard. |
|
Oh ja, ik moet ook nog een nieuwe halen deze week. Wanneer heb ik daar tijd voor I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Welke van de guppies ben jij? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 16-01-2011 21:27] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*gniffel* your honour, I hereby rest my case |
|
Een strikje vind ik altijd een beetje sullig aandoen als ik eerlijk ben, dat komt over alsof je een of andere kruiperige bediende bent ofzo. Een degelijke das werkt het beste, of anders gewoon niks, is mijn mening. Niet dat dat veel zegt, ik heb nota bene een op maat gemaakt pak, maar gelegenheden waarbij het de bedoeling is dat ik dat aantrek (gala's en shit) mijd ik als de builenpest. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hehe, dit was kerstgala en dan kan je echt niet an komen zetten met een stropdas. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ligt eraan wat er op de uitnodiging staat, black tie van die kameraad rechts van je kan ook best. Die kameraad links van je heeft tenminste wel het juiste dress-hemd voorbij een vlinderdas |
|
Kijk, die etiquette eromheen snap ik al niet, daar gaat het mis. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ligt hier nog een leuk boekje over, compleet met kleding en uiterlijke verzorging tips. :') |
|
Heyyy, is dat dat ding in Rotterdam ? Torenachtige constructie ? Geen idee hoe 't heet.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hoppa! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Leuk! Verrassend triviaal |
|
quote:Daar had nog best een polkadot stropdas bij gepast. |
|
quote:Haal je handen eens uit je zakken man! Of ben je werkelijk zo ongeïnteresseerd op wat de mooiste dag van je leven moet zijn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarom zou het de mooiste dag van je leven moeten zijn? |
|
Een pak zal je me niet snel in zien. Bah. Die gast in dat Marineuniform is de grootste baas van dit forum!!! Ja hoor... |
|
quote: Rasechte balletjes! Serieus, dit ziet er verdacht niet-onwennig uit, wonen jullie toevallig in Wassenaar? |
|
quote: Hehe, heb nog wel een stapel andere in diverse andere houdingen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |