|
Auteur: |
|
|
Ik vind ze veel minder dan Channel Zero. Ken het nummer Brainfucking van hen en dat vind ik niet zo speciaal. Geef mij maar Channel Zero So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Voor zover ik weet was de Franky met dingen bezig die in de verste verte geeeeeen metal waren? een danceplaat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb een stukje van een interview met hem gezien , waar hij zei "we springen niet op de bandwagon van de nu metal" en dan speelden ze een stukje in hun repetitiehokje en ik vond er niks aan (ik vond het dus wel wat nu metal klinken) |
|
Het klinkt zo'n beetje als een mix tussen metal en "alternatieve" muziek vind ik zelf.. Vind ze best wel goed.. De Franky is trouwens toch nog altijd een beetje een legende he... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
gezien op Suikerrock: BAGGER!! K heb geprobeerd om er iets in te ontdekken, maar t kon me voor geen meter boeien,...Poor rusted metalhead me.....NOT I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
op hun website www.skitsoy.com staat de clip van brainfucking Een goeie clip maar de muziek is minder. |
|
Channel Zero rulede zwaar-in '95 op Pukkelpop bliezen ze me gewoon van de sokken!! Skitsoy daarentegen...goeie vids,maar de muziek niet mijn cup of tea- Ik vind dat ze moeten teruggaan naar hun roots- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Gezien op Dudstock, maar dat het hard was, dat zal waarschijnlijk ofwel aan mij, ofwel aan de installatie hebben gelegen, maar dus NIET aan de band zelf CHANNEL ZERO!!!!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ik was erbij, klonk wel redelijk maar niet zo goed of CZ |
Index / Muziek algemeen |