![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kopen godverdomme! Ze hebben ook een mooie lp box uitgebracht voor de vinylofielen Zenial ![]() |
|
Het is 'Intelligence is sexy' ![]() ![]() |
|
quote: Tering, ik ben nog niet half wakker. Het viel me direct op dat het eerste nummer zo heette, ik had zelfs nog gecontroleerd en dan schrijf ik het nóg verkeerd op ![]() Klinkt vet ja, "Tears have no Name" begint ook VET. Deze CD verdient het denk ik ook wel om opnieuw gemixed te worden, beetje zwaarder geluid en dan zou zelfs de meest conservatieve metalhead er wat mee kunnen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ja zowel de gitaren als de bas missen dat pompende laag, wat juist bij deze muziek veel zou toevoegen. Ik denk echter dat een hoop mensen het ook dan niet zouden trekken (ik ken er in ieder geval een aantal die sterke allergische reacties beginnen te vertonen zodra ik deze cd opzet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-07-2006 10:34] ![]() |
|
quote: Het zou in ieder geval iets schelen ![]() ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik weet het ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat blijkt wel, beetje in dit topic lopen posten. En the Gathering ook nog kennen! (hihi) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
xal cypher er ook bij mikken op je deuveudeutje... (en manes en septic flesh en mork gryning en soilwork en throes of dawn en axis of perdition en disiplin en diabolicum en en en en.. ja en nog veel meer!) ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Aaaaarco, held ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Fuck, wat blijft AMGOD toch gaaf ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heu, wacht, dit gaat niet over The Ocean. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 30-09-2010 20:12] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
vuistlach signature ![]() |
|
quote: Dikke +1 ![]() |
|
+1 En die The Dynamic Gallery of Thoughts(al zie ik nu dat ik maar de helf van de CD op mn computer heb) Dat werk daartussen zet ik nooit op om de een of andere reden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-09-2010 22:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Komen met een nieuwe plaat. Altijd fan gebleven van de A.M.G.O.D. plaat. Dit klinkt ook echt veelbelovend. ![]() |
|
Deze is vetter ![]() |
|
erg netjes signature ![]() |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Potverdorie, lekker hoor. ![]() ![]() |
|
op eerste gehoor prima! signature ![]() |
|
Nou, dit is wel even wennen, ik was eind vorige eeuw al afgehaakt, maar dit klinkt weer best goed. Hafgufa ![]() |
|
Volledige album: ![]() |
|
Op 't eerste gehoor dikke priem! ![]() |
|
De Youtube compressie stoort hier nogal qua hiss geluid in de symbalen, maar verder komt dit op het eerste gehoor qua drive en brede keyboardakkoorden goed over. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |