|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die Winter digipack heb ik ook, volgens mij kan je die zelfs bij Displeased nog wel krijgen. |
|
Mja, zoals ik al zei: De meeste dingen die ik op CD heb en die lastiger te krijgen zijn (zoveel is dat niet volgens mij) heb ik al een tijdje. Maar vaak is het tegenwoordig wachten op een heruitgave ja. Of hopen op een leuke deal uit een bak ergens, maar dat kom je haast niet meer tegen. Vroeger kon je bij platenzaken nog lekker sneupen en kwam je dan een leuke CD tegen voor een leuk prijsje. Met internet/eBay is iedereen op de hoogte van prijzen en waardes en heb je dat toch minder snel. Overigens vind ik dat CD's echt belachelijk duur geworden zijn tegenwoordig. Vroeger kan je voor 10 gulden een CD kopen als je geluk had. Tegenwoordig betaal je voor een normale release al 12-13 euro als het niet meer is. |
|
Ik koop de meeste nieuwe cd's voor acht, maximaal negen euro via Engelse sites die vaak in Oost-Europa inkopen. Maar die hebben veel titels niet. Daarom schrik ik er ook steeds zo van als ik zo'n titel dan voor 15-20 euro ergens anders moet kopen. |
|
quote: Valt wel mee man, gewoon hier even kijken: http://www.discogs.com/sell/list?master_id=3209&ev=mb Accountje maken en kopen, hopsakee. |
|
quote: Dank je. Maar dan kom je inclusief verzendkosten al weer op 17 euro. Voor een keer kan dat natuurlijk wel, vooral bij moeilijk verkrijgbare cd's, maar over het algemeen vind ik dat toch te duur voor een cd. |
|
Doen ze niet combineren? Als ik online koop probeer ik altijd zo veel mogelijk bij 1 handelaar weg te halen. |
|
Trentemoeller - ...Even Though You re With Another Girl Poe, tikje heartbreaking. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En Winter draait maar door. Duurt al 25 jaar lijkt het wel. |
|
|
|
Gravure-achtig met tieten? Wat is het? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 01-09-2010 17:14] |
|
quote: Na Hail Of Bullets en Abigail Williams was ik even toe aan iets rustigers: nieuwe Oceansize (Self Preserved While The Bodies Float Up). |
|
Ok, klinkt op zich interessant om later eens te checken. |
|
Goede band hoor. Dit is alvast een nieuw nummer (album is nog niet gelekt, heb hem via het label): http://www.youtube.com/watch?v=RcWGCoUNU3s Slechte geluidskwaliteit trouwens. Het album zelf klinkt veel beter. |
|
Ik ga checken als huidige plaat afgelopen is. |
|
Kut, alweer een nieuwe plaat opgezet. Maar ook met een tiet, dus dan is het goed. |
|
Wel een abstracte deuktiet. |
|
Een funeral doom tiet. |
|
Dus áls die nog weer tot leven ploept gebeurt dat tergend langzaam? |
|
Ik denk dat we die in ieder geval wel aan zien komen ja. |
|
Nou, flikkeren we die er nog even achteraan en dan is het wel best. |
|
Primordial - No Nation On This Earth Faustian Spirit of the Earth |
|
Skitliv - Towards The Shores Of Loss\Vulture Face Kain |
|
Howl - Gods In Broken Men |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |