|
Auteur: |
|
|
inspirerend IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
verkeerde forum. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb nog een interview met de beste man liggen over opnames! Als je wil scan ik hem. Hij schijnt trouwens bijna nooit te slapen, maar dat lees je dan wel. Hij heeft een ongelofelijke CV wat opnames voor bands Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: WOW, dat zou ik erg waarderen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik zal zostraks de scanner ff aanslingeren voor je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heel erg bedankt!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waar begin ik in godsnaam met zijn werk? Ik luister nu zijn samenwerking met Fire! en ben danig onder de indruk. De noisehoek hoeft voor mij niet zo, maar ik begrijp dat hij ook veel ander spul heeft uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 25-09-2011 15:12] You have time. You are doing fine. |
|
Nieuw album http://www.dragcity.com/artists/jim-orourke Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Index / Muziek algemeen |