|
Auteur: |
|
|
Ja, ik heb er 2, hoeveel heb jij er? |
|
Ja, ik heb er nog twee. |
|
mooi, ik wil ze ook Je moeder. |
|
quote:Hij heeft er nog geen obviously. Plus hij zoekt iemand die ze wil verkopen. |
|
of weggeven Je moeder. |
|
JAAAAAAAP !!!! (ennuh mensen die nog Nightwish kaarten hebben die ze inderdaad willen verkopen, mail mij dan alstublieft op 'Lord_Vikernes@hotmail.com', ben uiteraard bereid meer te betalen) [Dit bericht is gewijzigd door Svarte Troll op 22-04-2002 18:23] godslasterende ketterij |
|
Ach ja, waarom ook niet? Doe mij er ook maar twee dan... |
|
Ach ja, waarom ook niet? Doe mij er ook maar twee dan... |
|
volgens mij geven ze een extra concert in amsterdam Let´s bring back the METAL |
|
quote: dat had ik ookal vermeld in het andere Nightwish forum! |
|
Een extra concert? Wie wil er nu eigenlijk gewoon al kaarten voor Nightwish... |
|
quote: |
|
Er komt idd een extra concert. 28 augustus geloof ik. |
|
hmm, das heel leuk en aardig zo'n extra concert, maar ik zoek eigenlijk kaarten voor de 013 ... Zou met een paar maten van mij gaan en die hebben al kaarten, ik was net te laat (dus als iemand nog kaarten voor Nightwish in de 013 op 4 september kwijt wil ?? mail mij dan op Lord_Vikernes@hotmail.com) godslasterende ketterij |
|
Is 27 augustus dacht ik in Paradiso ( stond op nightwish.com) Hoorde ook dat 013 in onderhandeling is over nog een consert daar,misschien ff 013web in de gaten houden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mocht er een optreden in amsterdam zijn wil ik eventueel mijn kaarten voor de 013 wel verkopen. Ik heb er 2. |
Index / Concerten |