![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Keihard gehuild. ![]() Viel me trouwens op sommige plekken (waar minder spieren zitten) wel wat tegen qua pijn. Maarja, gewoon doorbijten. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hehe. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ik snap het ontwerp niet helemaal. Chaos symbool, OK cool, maar hoe kom je bij die kip en dat lege schild? ![]() |
|
Kwestie van paintbrush. Je moeder. ![]() |
|
Paintbrush ![]() ![]() |
|
Tsssssssssk, kip. Een feniks natuurlijk. Fokking barbaar. Boeiender ![]() |
|
Opzich had het ook een pauw kunnen zijn gezien die spriet'n op z'n kop. Maar feniks ja, om de zoveel jaar flikker ik het stuur op allerlei gebieden om, zodoende dat dit wel treffend is voor mijn persoonlijkheid. En dat de vleugels wat over de schouders lopen heeft twee redenen: wat lidtekens verbloemen en gezien mijn erg dunne postuur toch nog een beetje een afbeelding van formaat kwijt kunnen. En dat schild is puur ter decoratie, op een vreemde manier staat het voor mij toch voor een vorm van orde en netheid, lijnrecht tegenover de chaos. Maar mijn opvatting en spirituele beelden bij chaos gaan ook wel iets verder dan alleen het teken. Al met al een blend van symbolen waar ik me sterk mee verbonden voel. En het laat genoeg ruimte voor latere uitbreidingen. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik vind het wel een mooi plaatje Jaap. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dank. ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ziet er gezond uit Jaap! tof ding! Ik mag over 3 weken weer voor een schaduw sessie! yes! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Oh ja, verhip, Feniks. Door het schild dacht ik daar geen moment aan. Zat eerder richting (bijv.) het wapen van Rusland denken of die van Oostenrijk. ![]() |
|
quote:Lijkt me sowieso niet zo verstandig om in de volle zon getatoeƫerd te worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Heb je al een fotooke van die Kraken van je? Die lijkt me wel gaaf! ![]() quote: ![]() |
|
quote:Moest denken aan combo van Bolt Thrower logo en logo van die auto van em. ![]() |
|
@ noctiis, nee, nog niet... foto komt wel als ie helemaal klaar is... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: haha, daar moes tik ook als 1e aan denken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Hehe. Ja had gekund idd. Dit ontwerp ben ik echter al aan begonnen voordat ik hem kocht dus die link is puur toeval. Je moeder. ![]() |
|
@ rotor: volgens mij was jij het die een flinke tijd geleden een link plaatste naar een tattoo artist in Lyon. Heb jij, of iemand anders, toevallig nog een idee welke dat was? Meen me te herinneren dat ik zijn werk echt geniaal vond. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: OOOH tof ja!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Viva Dolor Oh, en de gast die die tatoeages maakt is Jean Luc Navette. Het is me niet helemaal duidelijk of de Viva Dolor-shop nog bestaat, namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-10-2010 11:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Weet eigenlijk niet of de foto te zien is: ![]() ![]() |
|
Cool ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |