|
Auteur: |
|
|
signature |
|
wow... signature |
|
Komt in mn jaarlijstje Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb dit wel eens geluisterd, best leuk ja. |
|
Dank Bart, wel het uitchecken waard lijkt me. *plop* Boeiender |
|
ajooo ik woon in Delft, waar is het!!! Godver, realiseer me net dat ik ook dan hudito feest heb, maar even kijken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Niet echt een 'band', meer een eenmans project. |
|
Shit is aan, heb gereserveerd! Om twaalf uur is dat feest nog wel aan de gang Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben ik even jaloers op jou, godver! Ik wil ze ook zien. Sing the World Hope in Four Part Harmony is geniaal. |
|
20 minuutjes fietsen :D Ik wist niet dat er goede bands kwamen in Delft :D:D:D:D:D:D Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Aan het checken. Erg fijn. Zo. Even een edit. Super! Dit luister ik gaarne. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-11-2010 21:47] Boeiender |
|
De nieuwe plaat (Subsume) is erg goed. Invloeden van Meshuggah zijn goed te horen maar ook ambient en shoegaze zitten in de warme sound van Cloudkicker. Vooral de climax van het laatste nummer is heel gaaf, lekker zwaar en dromerig! Hier helemaal te beluisteren en te downloaden op pay-what-you-want basis: Subsume |
|
Aardige gozer, erg bescheiden, fijne muziek. Ik ga die nieuwe zeker tsjekken! When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |