IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 11 Sept > Inquisition, Setherial, Cirith Gorgor: Helvete Oberhausen
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 02-09-2010 10:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 12-09-2010 15:10 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Was erg geslaagd!
Nog niet eerder in die toko geweest, maar erg mooi.
Enige twee nadelen: Het geluid was niet te best en het was er gewoon echt veel te heet, echt vies benauwd.
Verder top avond en goedkoop ook: leve happy hour van 19:00 - 00:00 uur !!!
Zeker vaker heen.
En Inquisition vrijdag nog maar een keer doen in Tilburg!

Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 13-09-2010 11:19 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 12 september 2010 15:10 schreef Regeer het volgende:
Was erg geslaagd!
Nog niet eerder in die toko geweest, maar erg mooi.
Enige twee nadelen: Het geluid was niet te best en het was er gewoon echt veel te heet, echt vies benauwd.
Verder top avond en goedkoop ook: leve happy hour van 19:00 - 00:00 uur !!!
Zeker vaker heen.
En Inquisition vrijdag nog maar een keer doen in Tilburg!

Helemaal mee eens.

De warmte was vies vervelend, en op het podium en in de backstage net zo erg, als niet erger. Daarnaast was het gratis bier dan wel weer een goedmakertje (en een welkome, met die kolere hitte). Ik neem aan dat het een slecht geventileerde kelder probleem is. 2e keer al voor me.

Het geluid in de zaal was idd erg slecht, mede door de afstelling en de 2 zielige PA boxen die aan het plafond hingen. Jammer, want verder speelden Setherial en Inquisition allebei een goede show. Het monitorgeluid daarentegen was stukken beter.

Verder een tegekke avond die tot laat in de nacht is voortgezet!

[Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 13-09-2010 12:31]

neoplasma malignum

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 13-09-2010 14:14 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Super gezellige kroeg met zeer uitgebreid drankmenu en goede prijzen.
Jammer van dat stomme kaartsysteem.
Het was in de kelder echt te benauwd om een band uit te kunnen kijken los van 't bagger geluid.
Ik had zondag gewoon zout tekort van 't zweten!

Al met al wegens doorslaggevend punt 1 zeer voor herhaling vatbaar!

Bla

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 13-09-2010 14:33 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Ik heb tot nu toe altijd veel lol gehad met dat systeem.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 13-09-2010 14:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Vooral als je tussendoor even eruit wilt voor zuurstof! Dat kan dus niet!

Bla

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2010 14:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat is het kaartsysteem?

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 13-09-2010 15:18 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Hmmm, ben er alleen als bandlid of crew geweest.

Maar je kan dan toch gewoon steeds betalen voor je naar buiten gaat? Of is de deur gewoon dicht na een bepaalde tijd?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 13-09-2010 15:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 14:45 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is het kaartsysteem?

Bij binnenkomst krijg je een kaart waar het barpersoneel al je consumpties opschrijft. Wil je naar buiten dan moet je de kaart afrekenen bij de kassa en afgestempeld inleveren bij de deurman.

Staat er meer dan 50 euro op dan reken je tussentijds af voor een nieuwe kaart.
'Verlies' van de kaart kost 60 euro omdat dat het maximale bedrag is wat er op kan staan.

Het voordeel voor de kroeg is natuurlijk dat het barpersoneel sneller bedient, niet hoeft te kunnen rekenen en er geen geld gejat kan worden.
Het nadeel als bezoeker is dat je goed moet opletten hoeveel je uitgeeft want je ziet het geld niet langzaam uit je portemonnee verdwijnen als je zat bent. Je kunt niet even snel naar buiten als je wilt.

Bla

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-09-2010 16:00 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 15:22 schreef MischiefMira het volgende:
Bij binnenkomst krijg je een kaart waar het barpersoneel al je consumpties opschrijft. Wil je naar buiten dan moet je de kaart afrekenen bij de kassa en afgestempeld inleveren bij de deurman.

Staat er meer dan 50 euro op dan reken je tussentijds af voor een nieuwe kaart.
'Verlies' van de kaart kost 60 euro omdat dat het maximale bedrag is wat er op kan staan.

Het voordeel voor de kroeg is natuurlijk dat het barpersoneel sneller bedient, niet hoeft te kunnen rekenen en er geen geld gejat kan worden.
Het nadeel als bezoeker is dat je goed moet opletten hoeveel je uitgeeft want je ziet het geld niet langzaam uit je portemonnee verdwijnen als je zat bent. Je kunt niet even snel naar buiten als je wilt.

Ik ken maar één plek waar dat aan de hand is, en dat is een foute 'nachtclub' bij mij om de hoek, waar je door een aapachtige uitsmijter die stijf staat van de coke (een of andere zwaarlijvige kale neger met gouden oorbellen) in elkaar wordt getrapt als je die kaart kwijt bent en je niet direct kunt betalen. Zelf overigens niet meegemaakt, haha.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 13-09-2010 16:06 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 16:00 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik ken maar één plek waar dat aan de hand is, en dat is een foute 'nachtclub' bij mij om de hoek, waar je door een aapachtige uitsmijter die stijf staat van de coke (een of andere zwaarlijvige kale neger met gouden oorbellen) in elkaar wordt getrapt als je die kaart kwijt bent en je niet direct kunt betalen. Zelf overigens niet meegemaakt, haha.

Jij hebt altijd netjes betaald bij het verlaten van dat pand?

Op je knie en pijp voor genade!

nuclearwarfare
Posted 13-09-2010 16:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 16:06 schreef JuronymouS het volgende:
Jij hebt altijd netjes betaald bij het verlaten van dat pand?

Gigantisch offtopic:

Ik ben daar precies twéé keer geweest. De eerste keer is vier jaar geleden toen ik mijn middelbare schooltijd had afgerond. De school had het pand afgehuurd om een receptie te kunnen houden, maar het was een vrij typische bijeenkomst in de zin van dat het jezelf klemzuipen niet echt tot de mogelijkheden behoorde, dus daar kwam ik geheel volgens verwachting ongeschonden uit (bovendien was zuiperij op kosten van de school, dus als er al iemand is gemept, was het de rector).

Twee jaar geleden ben ik er een keertje in knap bezopen toestand beland. Het was zo'n avond dat alles op een gegeven moment dicht is behalve die éne plek en je nog zin hebt om verder te zuipen, en dat zijn momenten dat zulk soort dingen ineens een goed idee lijken. Je kent het vast wel. Die avond heb ik mijn kaartje extra goed bewaard omdat ik al van de cokeuitsmijter (die plek had een beetje een reputatie wat dat betreft, het is daarom op een gegeven moment dichtgegaan om een paar maanden later een soort doorstart te maken) op de hoogte was en het me zodoende verstandig leek om problemen te vermijden en geen stennis te schoppen, want anders wordt er wel meer geschopt die avond en of ik daar blij mee moet zijn is maar zéér de vraag.. :')

Sinds de doorstart is het een nachtclub voor dertigers (denk dan aan iets te oude vrouwen met teveel make-up en kleding met tijgerprintjes die zich daar in bezopen toestand iets te uitbundig gedragen in de hoop nog interessant gevonden te worden door een 'bepaald type' vent, al is het maar voor één nacht), om die reden ben ik daar sowieso niet meer welkom, zelfs al zou ik de behoefte hebben om daar heen te gaan. Het is in principe nog wel een optie voor een wel héél kansloze avond, dus wie weet krijgt het verhaaltje nog eens een vervolg.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 13-09-2010 16:26]

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 13-09-2010 21:10 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 16:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Gigantisch offtopic:

Ik ben daar precies twéé keer geweest. De eerste keer is vier jaar geleden toen ik mijn middelbare schooltijd had afgerond. De school had het pand afgehuurd om een receptie te kunnen houden, maar het was een vrij typische bijeenkomst in de zin van dat het jezelf klemzuipen niet echt tot de mogelijkheden behoorde, dus daar kwam ik geheel volgens verwachting ongeschonden uit (bovendien was zuiperij op kosten van de school, dus als er al iemand is gemept, was het de rector).

Twee jaar geleden ben ik er een keertje in knap bezopen toestand beland. Het was zo'n avond dat alles op een gegeven moment dicht is behalve die éne plek en je nog zin hebt om verder te zuipen, en dat zijn momenten dat zulk soort dingen ineens een goed idee lijken. Je kent het vast wel. Die avond heb ik mijn kaartje extra goed bewaard omdat ik al van de cokeuitsmijter (die plek had een beetje een reputatie wat dat betreft, het is daarom op een gegeven moment dichtgegaan om een paar maanden later een soort doorstart te maken) op de hoogte was en het me zodoende verstandig leek om problemen te vermijden en geen stennis te schoppen, want anders wordt er wel meer geschopt die avond en of ik daar blij mee moet zijn is maar zéér de vraag.. :')

Sinds de doorstart is het een nachtclub voor dertigers (denk dan aan iets te oude vrouwen met teveel make-up en kleding met tijgerprintjes die zich daar in bezopen toestand iets te uitbundig gedragen in de hoop nog interessant gevonden te worden door een 'bepaald type' vent, al is het maar voor één nacht), om die reden ben ik daar sowieso niet meer welkom, zelfs al zou ik de behoefte hebben om daar heen te gaan. Het is in principe nog wel een optie voor een wel héél kansloze avond, dus wie weet krijgt het verhaaltje nog eens een vervolg.

Hehe, de huidige tent tent klinkt als iets waar ik me goed zou vermaken!

nuclearwarfare
Posted 14-09-2010 9:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Haha, qua leeftijd val je inmiddels in de doelgroep, nietwaar?

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 15-09-2010 9:28 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Inderdaad.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com