|
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
evil dead. erg gave band!!!!! |
|
Die bedoelde ik. Bedankt! |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Evil Dead. De laatste Europese tour van Evil Dead liep zo goed, dat ze aan het eind hun versterkers moesten verkopen om thuis te komen. Zo goed liep thrash eind jaren tachtig. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 03-09-2010 22:22] |
|
Possessed MET Larry LaLonde eindelijk eens? [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 03-09-2010 22:22] |
|
dubbele post |
|
quote: Waar heb je dat vandaan? Lijkt me wel zo ontzettend sterk. Dan zou ik ze ook wel eens willen zien, dit is maar een possessedje, imo. ps. het is wel makkelijk te checken, lijkt me. Jeff zit vaak te mobsterren. (zo'n spel op myspace) [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-09-2010 22:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Heb maar even gechecked en Jeff Becerra zelf zegt er dit over: "While I do consider Larry Lalonde as my Brother and friend he is NOT playing with us in Germany. : D I did offer him to do a show with us, but he is currently on tour with Primus." Dus.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ik zou toch liever Mike Torrao in de line-up zien(aangezien hij het leeuwendeel van de nummers heeft geschreven). |
|
Dat moet je hem dan zelf maar even vragen. Straks denkt ie nog dat ik fan ben. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Wie is er nu geen fan van Possessed! |
|
Ik ken het niet. Evil Dead ook niet, maar iets zegt me dat ik het wel goed moet vinden, ben een enorme thrash liefhebber. A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. |
|
quote: Ikke dus. Niet dat ik het slecht vind. Maar ik denk dat ik ze niet herken, als ik het hoor. De cd's staan hier in de kast, maar ik heb er volgens mij nog nooit één gedraaid. Jeff zit gewoon toevallig bij mij 'in de mob'. Leuk spelletje en hij is heel fanatiek erin. En af en toe kletsen we wat, dus ik dacht ik check het gerucht even. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Larry wil er liever niet aan herinnerd worden dat hij ooit in Possessed heeft gespeeld, vriend Kirk Hammet gaf dit ook al eens lachend aan. Het affiche is duidelijk, iedereen die ziet dan ook dat Sadistic Intent op het programma staat. En dat de gebroeders Cortez, Jeff uit de brand helpen. Dat is al een aantal jaren zo, en op de solo,s na is deze presentatie van Possessed redelijk. Jeff zal het ook met zijn gezondheid moeten kunnen volhouden, een paar jaar geleden ging het al mis. |
|
Ik heb wel eens een interview met Kirk gezien waarin hij vertelde dat Metallica ZIJN eerste band was. :-) [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 05-09-2010 12:30] |
|
Redelijk? Ik heb wel eens wat clipjes op youtube gezien van the exorcist en andere liedjes en dat was imo tenenkrommend, wat vooral door de snelheid kwam. Veel en veels te snel gespeeld, wat enorm afbreuk deed aan de nummers van toen. Maar goed, dat vind ik dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-09-2010 16:00] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Heavy Metal |