|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn maar 2 albums waar ik kippevel bij krijg [en dus altijd op terugval]: Darkthrone - Transilvanian Hunger Myrkskog - Deathmachine |
|
Eén die nog maar pas uit is, maar toch een blijver zal wezen... "A fine day to exit" van Anathema... |
|
quote:Dat dacht ik ook van Sammath - Verwoesting. Bleek dus niet. Zoiets kan je [denk ik] alleen achteraf zeggen. |
|
op metal gebied: modern Satyricon - Rebel Extravaganza Thorns - Thorns vs. Emperor Thorns - Thorns Mayhem - Grand Decleration Of War klassiek Mercyful Fate - Don't Break Exodus - Bonded By Blood Slayer - Reign In Blood non-metal gebied: Jeff Wayne - War Of The Worlds Pink Floyd - Wish You Were Here Alan Parsons Project - Eye In The Sky [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 14-09-2002 1:39] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Metallica - ...And Justice For All Pantera - Vulgar Display of Power Immortal - At the Heart of Winter Sisters of Mercy - Floodland The God Machine - Scenes from the Second Storey En nu vergeet ik waarschijnlijk enkele hele belangrijke.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik draai zowat elke dag wel een stukje van venom.van een wilkeurige cd van hun.mijn lievelings nummer is at war with satan welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ja ik heb dat ook wel jah, op de een of andere manier kom ik steeds weer terug op Kinderen voor Kinderen... |
|
metallica - kill em all neuk! finntroll bal-sagoth |
|
Judas Iscariot - Cold earth slept below battlehorns - Pestenzerker (Demo) Immortal Pride |
|
Iced Earth - Alive in Athens The Sisters of Mercy - Vision Thing En van tijd tot tijd beleef ik weer een Iron Maiden gekte. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Hmmm... ik ben er enorm zeker van, rostvast van overtuigd zelfs... |
|
Steeds terug naar Alice Cooper... En zonder zever, naar Elvis. Death metal-gewijs: Morbid Angel. |
|
Ik val altijd terug op Samael - Passage, en op Metallica's Black Album. Dit slaat nergens op. |
|
Pantera - Cowboys from hell blijf ik vaak luisteren Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
cynic - focus dit blijft na tien jaar nog steeds een magische cd voor mij Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Totaal niet vaan toepassing op mij. k heb er wel verschillende die ik nooit meer luister. Maar voor de rest behandel ik al m'n Cd'tjes evenwaardig. |
|
nou, ik niet! (ik heb een kabouter plop CD namelijk, die is heel speciaal voor mij) Dit slaat nergens op. |
|
Er zijn best wat albums die ik grijs draai.... Primordial, Immortal... Ik draai veel Emperor. Maar nog veel meer. Sommige cd's draai ik bijna niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: en die waardeer je ook evenwaardig? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Crowbar Had ik Crowbar al gezegd? |
|
heb ik met Opeth - Blackwater Park. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ja ik kruip vaak terug naar Candlemass, Morgoth, Death, Boltthrower (damn dat moet ik dus weer eens flink gaan draaien, betrap ik me nu op) en Bathory idem. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
IN THE WOODS... I Find That I Am Not There... |
|
dat ken ik eigenlijk niet, is dat wat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |