IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 'dode' sterren Vorige pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 11-09-2002 14:32 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ja tuurlijk Elvis als bodyguard, sommige fans kunnen het nog steeds niet geloven dat hun idool dood is en daarom komen deze geruchten ook dankzij de media in de wereld.


[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 11-09-2002 14:46]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2002 14:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:00 schreef Vampie het volgende:

Leeft Kurt Cobain ergens stil en afgelegen?



Ja, in het Nirvana

Off topic: Kurt's ouderlijke huis wordt binnenkort op ebay geveild..


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-09-2002 15:12 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mensen, laatste verzoek, doe eens niet zo kinderachtig en reageer op een serieuze manier!


I'm not being rude. You're just insignificant.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-09-2002 17:06 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Pfff...de mensen worden zo graag bedrogen-denk maar aan de Elvis-gekte in Amerika : er is elke dag wel één of andere dokus die hem friet zien eten heeft in een eettent of zo-en aan 2Pac(of hoe hij ook moge heten)wordt nog steeds grof geld verdiend-denk maar aan al die postume nummers van 'm die verschijnen!!

Dat is ook zo in de literatuur,hoor...de romantische zielen onder ons kennen waarschijnlijk allemaal Jotie 't Hooft-hoeveel keer is zijn werk al niet verschenen?Hetzij telkens met een andere kaft errond...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-09-2002 17:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dode sterren zijn enorm interessant. Wisten jullie dat als de massa van een ster groot genoeg is, als hij sterft een implosie ontstaat waarbij alle materie fijngedrukt wordt tot het dichts mogelijke? Hierdoor onstaat een zwart gat, het lijk van een ster die over zo'n grote zwaartekracht bezit dat het zelfs licht naar zich toe trekt.



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 17:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

buiten gewoon intressant, maar geheel off-topic, mister Hawking.

On topic.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-09-2002 19:09 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 september 2002 12:00 schreef Vampie het volgende:
Na net weer een Elvis lives bericht gelzen te hebben, ga ik me toch afvragen of meer van dit soort verhalen waar zouden kunnen zijn.
Is Paul Mc Cartney van de Beatles echt dood?
Leeft Kurt Cobain ergens stil en afgelegen?
En meer sterren die 'dood' zijn..zijn sommige wel dood?

Wat vind men hiervan,en waarom zou iemand zichzelf dood verklaren?




De platenmaatschappijen etc. zijn ook altijd heel blij het de mysteries rond overleden sterren. Mensen blijven geïnteresseerd he..






Don't blush when I rip you open


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-09-2002 19:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Niet echt een artiest maar toch schijnt hij niet dood te zijn (alleen maar ingevroren).
Niemand minder dan Walt Disney
Misschien dat als ie weer ontdooit wordt er weer goeie disney classics gemaakt gaan worden.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 19:23 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

herman brood natuurlijk


slayer tiete grolsch


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-09-2002 19:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Frank Sinatra, but ofcourse


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 19:27 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

godver, ff offtopic
ik heb een nieuwe gebruiker gemaakt, mot ik dan eerst 50 post hebben voor ik fototopic ken zien


slayer tiete grolsch


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-09-2002 19:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

copy.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 20:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

In het heelal staat het vol met dode sterren of wordt er iets anders bedoeld?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-09-2002 9:20]


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 20:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 20:10 schreef attila_de_hun het volgende:
In het heelal staat het vol met dode sterren of wort er iets anders bedoeld?


ja, elvis etc. 2pak etc, etc.

maar eh on-topic dan maar weer...


Fire
Usericon van Fire
Posted 11-09-2002 20:17 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Damn... ik maar denken dat dit topic over het sterren(stelsel) zou gaan

Maar er zijn te veel mensen die geloven in wonderen en zooi. Het maakt toch niet uit want of ze nou wel of niet dood zijn. Ze gaan heus niet meer te voorschijnkomen voor het publiek.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-09-2002 11:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zoals ikaleerder zei...dan maak je toch een topic over sterrenstelsels? jezus!

Ik vind dit gewoon boeiend maar als mensen er allen maar debiel over kunnen doen flikker dan maar dicht.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-09-2002 11:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 september 2002 20:17 schreef Fire het volgende:
Het maakt toch niet uit want of ze nou wel of niet dood zijn. Ze gaan heus niet meer te voorschijnkomen voor het publiek.
Nee, maar misschien wel voor zichzelf natuurlijk.. als de drijfveer maar groot genoeg is zijn ze wellicht bereid om gezichtsverlies te lijden, als het ze in de ontstane vreugde om de terugkeer al aangerekend wordt. Ik denk dat het heel erg af zal hangen van de reden waarom je, in het hypothetische geval dat het gebeurt, ondergedoken bent. Als je genoeg geld verdient hebt en de aandacht beu bent en daarom je verstopt.. misschien ga je na een tijd de aandacht wel weer missen. Of raakt je geld op (je weet hoe slecht sommige mensen met hun kapitalen omspringen.. Michael Jackson is ook zo goed als blut).
Mocht het zo zijn dat er artiesten zijn die zich verstoppen dan duikt er vroeg of laat wel weer eentje op.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 12-09-2002 11:53 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

euronymous leeft


Don't touch me. I'm evil.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 12-09-2002 14:26 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:27 schreef Jenje het volgende:
Hmm ok .. maar met name in een land als Amerika (Tupac, Elvis) red je dat niet denk ik.
Ten eerste om je dood in scene te zetten heb je mensen nodig (er moet toch iemand begrvane worden) en amerikanen kunnen nou niet echt een geheim bewaren.
Ten tweede de media zou het dan allang ontdekt hebben.

Maar ik kan me inderdaad het verlangen van de Bekenden wil inkomen.


Amerikanen doen alles voor geld dus die houden echt hun kop wel.


bla...bla...bla...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen