|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit er zelf ook aan te denken om vaker naar de backstage te gaan, maar over het algemeen is extase op het moment toch nog wel gaver, maar misschien komt hier binnenkort verandering in. Eigenlijk nog zelden megadeth en slayer bij de backstage gehoord. Er was zeker een concert in 013 en blij om te horen dat ze er bij de backstage het aandurven om hun muziek aan de mensen die binnen zijn aan te passen. Hulde. In tegenstelling tot een ander hier niet nader te noemen kroeg |
|
quote: ja het was na het concert van arch enemy.... |
|
quote: Eregsn naast Clancy's op de Korte Heuvel dus, bedankt! |
|
Extase van uit 013 Men loopt vanaf de 013 de korte heuvel in (de straat met veel cafe's. Op het eind bij de Mexicaan gaat men rechts. Men loopt lngs een kerk. Men moet vooral even letten op de spreuk van het electronische bord (zijn soms echt maf) daarna passeert men een eetcafe. Daarna cafe de schuur. De volgende kroeg is extase. Als men een bioscoop of een chinees zit is men te ver doorgelopen en moet men rechtsomkeert maken sorry niet goed gelezen, ging om de Backstage [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 07-10-2003 19:15] |
|
quote: euh ja vast wel...... |
|
quote: hehe, de XTC weet ik wel te vinden, maar toch bedankt ik zal weer eens ontopic gaan.. |
|
Men kan de backtage aan de linkerkant eigenlijk niet missen. heb nog zelden een kroeg gezien met zon duidelijk opvallend en lelijk uithangbord boven de ingang waar hun naam opstaat. |
|
Ik ben 'r één keer geweest, met metalfest afgelopen februari. Viel samen met carnaval en ik mocht niet naar binnen omdat ik niet "verkleed" genoeg was Sindsdien nooit meer geprobeerd.. is ook wel een aardig eindje van de deur... |
|
Ik heb lekker nog wat inside info over Martijn zijn F2F avonden Nieuws volgt binnenkort.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
goed je best doen he Helmet? 'T was zondag trouwens best gezellig in Extase... (en ja, ik vind Toto wel leuk! ) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Pff.. is n jaar geleden dat ik in extase geweest ben ofzo.. ben dr ondertussen uit gezet en heb sinds dien noooit meer behoefte gehad om terug te gaan.. Nog n tip in Tilburg.. "Het Buitenbeentje" Bier -> 1,10 ! Verder is het gewoon n gezellig rock cafeetje met kabouter stoelen aan de bar.. |
|
k vond t wel een gezellige kroeg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het is voor mij te ver weg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ben er een keer geweest, volgens mij op een woensdag en toen vond ik er weinig aan... maar misschien was dat de verkeerde avond? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik weet het niet eens liggen. |
|
quote:LOL! Als je op woensdagavond binnenloopt moet je wel zorgen dat je van 80's houdt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
idd, ik vroeg me serieus af wat hier zo leuk was voor metalminnende personen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Mwoah, met je zatte kop headbangen op Europe is best vermakelijk anders hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: YEAH !! |
|
quote: dat is wel redelijk kansloos... gelukkig drink ik niet Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |