|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vond z'n zang helemaal niet slecht, je moet er van houden. Toppunt voor mij Mar de Grises. |
|
Had de twee support acts expres niet gecheckt, wou me eens laten verrassen. Mar de Grises hele vette show alleen het einde beetje raar (hou niet zo van dat orchestrale). Trok de rest wel prima, goed sfeertje. Sólstafir was de band van de avond, zang was zeker niet slecht maar gewoon apart en idd je moet er van houden. Bijna post-hardcore achtig gemixt met post-rock/metal en hier en daar een vleugje black. Aparte mix van stijlen, mega goed. Swallow the Sun is echt totaal niet mijn band, kan er niets mee dus na 2 nmrs weggegaan. |
|
Mar de Grises vond ik een goede verassing, zeker naar het einde toe werd het steeds vetter, ook veel post-rock invloeden. Sólstafir speelde een strakke show, vette nummers, helaas speelden ze kold niet, maar goed voor een volgende keer dan maar. Swallow the Sun speelden een goede show, beter dan die in Baroeg (met Insomnium) vorig jaar, ook beter dan als support van Katatonia. Zeker voor herhaling vatbaar. Overall: |
|
postrock in Mar de Grises?? |
|
quote: Ja |
|
quote:Er nog nooit in gehoord |
|
quote: ik hoor het er ook al jaren in. niet veel maar wel wat. afgetaaid toen Swallow The Sun begon te spelen. een ban die me echt gestolen kan worden. nog nooit wat aan gevonden en live me al meerdere keren in slaap doen vallen. gelukkig dacht mijn chauffeur er net zo over. Mar De Grises was weer ontzettend goed en Solstafir ook zeer vet. geluid was bij beiden prima, zowel qua niveau (niet te hard) als helderheid. gezellig avondje iig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ze speelden Köld wel. |
|
quote: Nee hoor, ze speelden: She destroys again, Goddess of the Ages, I Myself the visionairy Head, en iets waarvan ik dacht dat het Köld was, maar volgens mij Undir Jökli bleek te zijn Overigens niet in die volgorde [Dit bericht is gewijzigd door HubbyMe op 29-12-2010 16:47] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |