|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Wie kent ze nog? Met natuurlijk de krakers Dikke Lul en Op Je Ballen Naar De Wallen. Ik hoorde laatst van een vriendin dat ze zelfs nog wel eens optreden.    | |||||||||

| 
 | 
 Goed topic.  | |||||||||

| 
 | 
 Ik zeg boeken voor de afterparty van het volgende zm-fest      | |||||||||

| 
 | 
 Ik ben sowieso de kutmuziek dj op de afterparty.  | |||||||||

| 
 | 
 Prima plan!  | |||||||||

| 
 | 
 Hier moet ik bij zijn.  | |||||||||

| 
 | 
 Die vond ik op mijn dertiende al niet leuk     "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"  | |||||||||

| 
 | 
 Hoe oud ben je nu dan? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.  | |||||||||

| 
 | 
 Jaartje of vijf ouder "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"  | |||||||||

| 
 | 
 Snoeihard "Liever Anaal" en "Als Ik Je Kut Lik" doen het altijd goed na de nodige goudgele rakkers    "Damesfietszadelruiker" blijft ook een klassieker natuurlijk   Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.  | |||||||||

| 
 | 
 1....2.....in de maat , zij lust wel een emmer zaad     Deze jongens hebben ScrotuM behoorlijk beinvloed   BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST  | |||||||||

|  | 
|  | Index / Muziek algemeen |  |  |  |  |