|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hebt ze voor de functionaliteit neem ik aan? Against God and Government |
|
Deze heb ik momenteel Against God and Government |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Zoiets meestal maar dan ouder, heb een zwart en een bruin paar. + Hanwag bergschoenen om te wandelen http://www.skirandonnenordique.com/photo/test_materiel/hanwag/alaska/hanwag-alaska_07.JPG en een paar Vans om te sporten en te drummen http://www.shoes.com/productimages/shoes_iaec1008514.jpg |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De lievelingen uit mijn collectie: Filippa K Nike air max 1 Converse weapon Puma suede ...and then some... Ja hoor... |
|
quote: Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik hoop toch dat je dit soort dingen na die 6 jaar wel bent ontgroeid... Ja hoor... |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ben 25... het bovenste paar heb ik sinds mn 19e ofzo, en het onderste paar onlangs nog gekocht... draag ze verder gewoon onder mn spijkerbroeken e.d., ze lopen gewoon super lekker, en ik heb gewoon niks met sneakers Black seeds of bunny! |
|
quote: ;-) Ik was je maar een beetje aan het jennen, hoor. Je moet natuurlijk lekker dragen waar je zelf zin in hebt. Ja hoor... |
|
quote: Al blijft het wel grappig dat mijn man meer New Rock laarzen heeft dan ik :') [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 26-10-2010 16:45] Black seeds of bunny! |
|
quote: Poeh, dat neigt naar een Goth. Mijn vrouw heeft veel meer laarzen dan ik. Ik heb namelijk al jaaaaren geen laarzen meer. Niet meer sinds legerkisten, en dat is al wel minimaal 8 jaar geleden, denk ik. Zij heeft sowieso veel meer schoenen dan ik. Dat is ook normaal, m.i. Ik heb zelf denk ik een stuk of 10 paar schoenen, mijn vrouw heeft verhuisdozen vol aan laarzen. Ieder z'n meug, ik heb veel boeken. Ja hoor... |
|
quote: Haha nee echt metal, word regelmatig verward met Karl Sanders ook :') (was vooral op EMM vorig jaar nogal erg). Ik heb idd wel de meeste schoenen, maar vooral hakken enzo. Black seeds of bunny! |
|
quote: Goh, vertel eens wat meer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Valt niet veel te vertellen, meisjes van 16 die op mn vent afkomen en vragen of 'ie 'Mr. Sanders' is... nee, niet dus :') Black seeds of bunny! |
|
+ een paar van Bommels voor dagelijks gebruik. |
|
Mooie herinnering dit topic. |
|
quote: Ik ken ze wel. Maar ik ben geen heumeu. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Cool, heb mijn boots ook weer gevonden vandaag. Boeiender |
|
Hoezo, is het line dance seizoen weer begonnen? |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
XD |
|
:') |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |