|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CASTING PUSH IT RECORDS OP ZOEK NAAR EXTREME MODELLEN VOOR DE MUSIC VIDEO SMFM Push It Records gaat een Music Video uitbrengen van SMFM en is op zoek naar extreme modellen. De titelsong “Twisted” wordt verfilmd in een 3:30 minuten durende videoclip bestemd voor muziekzenders in binnen en buitenland. SMFM betekent Supplying Images For Mankind en is het concept van de Nederlandse producer Sean Mc Caff en de singer-songwriter Fab Morvan. Deze laatste was bekend als band lid van het populaire dancepop duo, begin jaren ’90, "Milli Vanilli". Met extreme modellen bedoelen we mensen met een extreem uiterlijk : extreem mooi, extreem getatoeëerd, extreem groot, extreem klein, extreem behaard, extreem kleurrijk, extreem mager, extreem dik, extreem happy, extreem dark, extreem krachtig, …….. zowel vrouw als man. Tweelingen en drielingen zouden we ook graag casten. Denk jij geschikt te zijn en spreekt je dit aan, stuur dan 2 à 3 foto’s met je naam, telefoonnummer en email adres naar casting@push-it-records.com Noteer dat je op dinsdag 21 september vrij moet zijn voor de definitieve casting en op woensdag 29 voor de opnames De deelname is op vrijwillige basis. Het filmteam is zeer professioneel en zal ervoor zorgen dat dit voor jou een toffe ervaring wordt.. Met vriendelijke groeten, PUSH IT RECORDS www.push-it-records.com |
|
extreem normaal ook goed? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of extreem ongeïnteresseerd? |
|
Nee, bedankt. |
|
Een clip met playbackende extreme modellen dus? |
|
extreem dark? zijn toch genoeg negers die reeds fotomodel zijn??? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-09-2010 19:22] |
|
Herrie, dit is echt wat voor ons! |
|
extreem Belg? o, ik heb een extreme kippenborst signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
extreem not funny ^^ the Simspons signature |
|
quote: MV, oftewel de grootste oplichters in de geschiedenis van de popmuziek. Ja, dit nodigt uit. |
|
Ik ben alleen extreem cool, te cool voor een stomme video. |
|
Milli Vanilli? Lijkt wel een nieuw toetje van de Mona Against God and Government |
|
Maar vooruit, onderstaande jongeman heeft al veel ervaring met de showbizz, hij treed tevens op! Voor drugs en bier is heel veel mogelijk [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-09-2010 20:40] Against God and Government |
|
quote:Negatieve publiciteit is ook reclame. Vraag maar aan Frank Farian. Wat is er trouwens met die Rob Pilatus gebeurd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Killed by death. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Deaud. |
|
Ah. Vandaar dat Fab Morgan nog leeft. Blijft lastig, negers uit elkaar houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
On topic: ik weet iemand die hoogstwaarschijnlijk wel wil en in vrijwel alle opzichten extreem is: |
|
Vraag anders meteen Johan Vlemmix als casting-director. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Terror jaap, roef en marian en nog meer van die lui. Misschien moet de topicstarter eens contact met robert jensen opnemen, die kent al die gevallen wel, geloof ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: extreem mooi, check! extreem getatoeëerd, extreem groot,check! (op diverse plekken) extreem klein, extreem behaard, extreem kleurrijk, check (authentiek..huhuh) extreem mager, extreem dik, check! (nou ja... dik... hangt ervanaf waar) extreem happy, check! extreem dark, extreem krachtig,check! zowel vrouw als man, check! en jij Jenje? vul jij de checklist ook effe in? |
|
extreem mooi, check! extreem getatoeëerd, extreem groot,check! (op diverse plekken) extreem klein, extreem behaard, extreem kleurrijk, check (authentiek..huhuh) extreem mager, extreem dik, check! (nou ja... dik... hangt ervanaf waar) extreem happy, check! extreem dark, extreem krachtig,check! zowel vrouw als man, check! We'll take the modelling world by an extreme storm! |
|
Herrie Models Inc? Boeiender |
|
quote: Je vergeet Frans Duits. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |