|
Auteur: |
|
|
Als dat geen dronken feestje gaat worden......... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waar is dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bij jou thuis toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
O? Daar wist ik niks van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verrassing? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Wel een leuke dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb zo'n vermoeden in de Azijnfabriek in Roermond (10 minuten lopen van het station), één van de leukste en meest miskende zalen in Nederland. Helaas kan ik er niet bij zijn, ik mag dan draaien in de Dynamo... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 07-09-2010 22:31] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ook mooi, en naast de deur. Wat is daar te doen dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
HEUY!!!! Inderdaad bij de Azijnfabriek.... John, dan moet je maar bij ons komen draaien |
|
quote: Haha, misschien moet ik dat eens inderdaad een keer komen doen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zeer zeker doen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Zou gezellig zijn ... uitwisselingsproject van maken. jij bij ons en wij weer bij jullie op een mooie avond |
|
Gaan we eens een keer over buurten; ik ken toevallig de voorzitster van de metalclub van Dynamo erg goed Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Dat komt goed uit.... ik ken de voorzitters van de metalclub van De Azijnfabriek |
|
HEUY!!!! Vanavond alweer |
Index / Concerten |